شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

شنیدن خبر برگزاری اجلاس بین المللی ایران و آفریقا و ایران اکسپو 2024، با حضور 2300 تاجر خارجی آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل از شگفتی های این روزها و نشان دهنده امنیت بالای سرمایه گذاری در کشور ماست و شیرینی پیروزی وعده صادق را دوچندان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: ایران شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها در مناطق آزاد و شهرک‌های صنعتی دارد و زمینه فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سازمان حقوق بشری از احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حرارتی در غزه و تبخیر و ذوب کردن اجساد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو به من قول داد که به رفح حمله کند و جنگ پایان نمی‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: برخورد سواری ال 90 با گاردریل در آزادراه امیرکبیر کاشان (کاشان_قم) یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بد نیست بدانیم بخش زیادی از این میزان واردات تلفن همراه به کشور با ارز دولتی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد وهمچنان مسئولان امر معتقدند تلفن همراه یکی از کالاهای اساسی برای مصرف مردم محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که تاکنون 91 درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن قرارداد امضا کرده‌اند که نشان از انعقاد حدود 46.2 درصد از کل قراردادها فقط در بانک مسکن و بیش از 57 درصد از کل تعهد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در این بانک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دقایقی پس از اعلام خبر نقض حکم اعدام بابک زنجانی توسط سخنگوی قوه قضائیه، او استوری معناداری را در تلگرامش منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: در سال 1402 با برگزاری 241 مجمع الکترونیک با سامانه «دیما» شاهد افزایش سه برابری تعداد برگزاری این مجامع در بازار سرمایه بودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه امسال، 4 میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به 20 روز محدود شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد، زخمی که کرونا بر جمعیت شاغلان کشور وارد کرده، التیام یافته و سرانجام شمار شاغلین در مقایسه با ایام قبل از کرونا، بیشتر شده است.

وب‌گاه تابناک

قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم در معاملات امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند، در حالی که بهای یورو افزایش یافت.