شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، پیشرفت ملموسی در روند سازش بین ریاض و تل‌آویو به ثبت رسیده، این در حالی است که یک رسانه دیگر تاکید کرد، اکنون توپ در زمین عربستان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عرضه خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ایران در این پنج دهه تقریباً هیچ فعالیت کارآمدی در حوزه دیپلماسی آب نکرده است. ایران در واقع صبر کرده که طرف مقابل هر کاری دوست دارد انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رضا شیخی تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بوی برجام به بازار ارز رسید و در سایه مه‌آلود اخبار، طلا و سهام انتخاب صاحبان سرمایه در روز جاری نبود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در تهران در محل غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با وحید زارع فکری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کرد. در دیدار سفیر عربستان سعودی در تهران با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش راهکار‌های گسترش همکاری‌های دو جانبه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه انگلیس بدون اشاره به اینکه اجرای برجام در نتیجه خروج یکجانبه ایالات متحده آمریکا از این توافق و بدعهدی طرف‌های اروپایی به بن‌بست کشیده شده است، ادعاها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد که این کشور به همراه شرکای خود آماده است تا در صورت نیاز به این توافق پایان دهد.

وب‌گاه تابناک

نرخ بیکاری ژاپن در ماه مارس به 2.6 درصد رسید.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف 3 کامیون با 89 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات مالی از اضافه شدن عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: طبق گزارش مدیران سامانه املاک و اسکان، تاکنون 570 هزار واحد خانه خالی در شهرهای بالای 100 هزار نفر شناسایی و اخطارهای لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به انتشار شایعات اخیر در خصوص ابطال معامله فروش بلوکی سهام پتروشیمی شازند از سوی هلدینگ گروه توسعه ملی، خبرگزاری تسنیم گفت و گویی را با محمد ابراهیم بربطی مدیر سرمایه گذاری گروه توسعه ملی انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی از اختصاص 500 یورو یا معادل آن با نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به هر یک زائران حج تمتع 1403 خبر داد.