شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و قرار شد دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه تابناک

رییس اتحادیه طلا گفت: زمستان پارسال مقرر شد ثبت اطلاعات و سرمایه در سامانه جامع تجارت تا 3 ماه به تعویق بیفتد تا اگر نیاز به اصلاح بود این اصلاحات صورت گیرد اما هیچ اصلاحی صورت نگرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

وب‌گاه تابناک

دایهاتسو تویوتا قصد دارد توسعه خودروهای خود را در سال جاری از سر گیرد.

وب‌گاه تابناک

بهای طلا و انواع سکه امروز در بازار طلای تهران افزایش یافت.

وب‌گاه الف

معاون مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد: از اول فروردین تا دهم اردیبهشت ماه 1403 معادل چهار میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

وب‌گاه تابناک

رگولاتورهای اتحادیه اروپا قرار است تحقیقاتی را درباره عملکرد شرکت متا در مقابله با نشر اطلاعات غلط در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت، آغاز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که 17 تا 19 اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

وب‌گاه تابناک

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

وب‌گاه تابناک

وزیران انرژی گروه هفت برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا در نیمه اول دهه 2030 به توافق رسیدند.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال بیش از 70 هزار میلیارد تومان پروژه دولتی و بیش از 150 هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در بنادر کشور در دست اجرا و اقدام داریم که باید مطابق برنامه‌ریزی انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با مجله تایم از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد.