یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز را با نرخ دولت برای زائران خانه خدا اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای 200 متری در شمال پرو دست‌کم 25 کشته برجا گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، سه‌شنبه، در سفر یک‌روزه وارد استان زنجان شد. وی در برنامه نخست با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد. نکته قابل‌توجه دیدار امروز این دو مسئول با یکدیگر اینجا بود که در این جلسه در راستای تشویق سیاست‌های فرزندآوری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال بزرگترین استخدام تاریخ کشور با جذب 72 هزار و 119 فرهنگی در 3 گروه مربیان، معلمان ابتدایی و دبیران برگزار می‌شود که غیر از 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه‌های تربیت دبیر شهید رجایی و فرهنگیان است؛ این معلمان از اول مهر وارد مدارس خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی صنعت برق با بیان این که در ابتدای دولت سیزدهم 14 هزار مگاوات ناترازی وجود داشت، پیش بینی کرد با اقداماتی که در دست انجام است این ناترازی به 11 هزار مگاوات برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق آمار بانک مرکزی تا به امروز قرارداد بیش از 341 هزار و 837 واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از 153 هزار میلیارد تومان به امضا رسیده که حاکی از اجرایی شدن 57 درصد از تعهدات تسهیلاتی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با شروع سفر‌های زائران حج سال 1403 تأمین و پرداخت ارز به مبلغ 500 یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گریت‌وال موتور مدل 2024 Ora 3 خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن 2024 عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در کشور سیشل، آزاده شده و فردا به کشور باز می‌گردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اطلاعیه جدید سامانه جامع تجارت، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی از 30 روز به 20 روز محدود شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.