یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میزگرد تخصصی فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله جدید خود به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات مدیره سازمان بورس در خصوص مصوبه بازارگردانی نکاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت گوجه‌فرنگی از هفته آینده و پیاز از ماه آینده کاهش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون سهامداران امروز فروشنده این نماد‌ها بودند، جدیدترین خبر از حراج سکه، این بازار بعد از 7 ماه نزولی خواهد شد!، نرخ حواله و اسکناس دلار چقدر شد؟، تحقق سود 12856 ریالی برای این نمادبورسی، ترمز فروش این شرکت کشیده شد؛ سرخطی‌های فردا کدام نماد‌ها هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: اتاق ایران برنامه های متنوعی برای افزایش ناوگان حمل و نقل، تسهیل تبادلات مالی با چین دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان مالیات گفت: در راستای تشویق‌های مالیاتی اصناف و کسبه، تقسیط بلندمدت‌تر برای کسبه و فعالین اقتصادی که از تبصره ماده 100 استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که پیش از این شرکت راه آهن اعلام کرده بود که از سوم اردیبهشت ماه اقدام به اعزام 10 واگن به مرز شمتیغ برای حمل بار‌های ترانزیتی در مرز ترکیه و افغانستان کرده و منتظر مجوز گمرک است، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را در خصوص وقوع حادثه دریایی در آب‌های اطراف یمن دریافت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران با بسیاری از کشورهای همسایه توافقنامه‌های ترجیحی و آزاد دارد که به توسعه روابط تجاری و اقتصادی و بازارهای صادراتی کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد: از اول فروردین تا دهم اردیبهشت ماه 1403 معادل چهار میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است. بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، در مورد بی‌توجهی به درخواست طلافروش‌ها مبنی بر ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: شهر هوشمند مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی - صنعتی بوده که برای سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه تسهیلات 500 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز