دوشنبه 7 خرداد 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میان چالش های حاکم بر تعاملات پاکستان، ایران و عربستان، اسلام آباد گرفتار رقابت‌ها میان چین و ایالات متحده است؛ گزاره‌ای که موجب شده تا واشنگتن سودای حل مناقشات مرزی میان هند و پاکستان را داشته باشد تا جلوی نزدیکی اسلام آباد به پکن را بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پی قهرمانی تیم العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا، پیامی برای این باشگاه ارسال کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیگران مهاجرت‌کرده، متصل به جریانات سیاسی در خارج از مرزها می‌شوند و بیش از آنکه آرتیست باشند آرام‌آرام تبدیل به کاراکتر یا ابزارهای سیاسی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن یگانه قصد دارد در دبی کنسرت برگزاری کند. محسن یگانه به امارات متحده عربی می‌رود تا کنسرت خود را در شهر دبی با بلیت‌های بیست میلیون تومانی برگزار کند. به گزارش عرشه آنلاین، محسن یگانه اواخر خرداد به همراه گروهش در یکی از سالن‌های زیبای شهر دبی روی صحنه می‌رود. این اجرا 15 جوئن 2024 مصادف با 26 خرداد 1403 در سالن ورد ترید سنتر world trade center برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

محسن یگانه به امارات متحده عربی می‌رود تا کنسرت خود را در شهر دبی با بلیت‌های بیست میلیون تومانی برگزار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به وضعیت این روزهای گلشیفته فرهانی، سینا ولی‌الله و سایر هنرمندانی که حالا در خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهند، پرداخته است روزنامه فرهیختگان در گزارشی به وضعیت این روزهای گلشیفته فرهانی، سینا ولی‌الله و سایر هنرمندانی که حالا در خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهند، پرداخته است. عاطفه جعفری و مریم فضائلی نویسندگان این مطلب هستند و ما نیز صرفا...

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس گزارش crypto.com در سال 2023 تعداد دارندگان کریپتو در جهان به 580 میلیون نفر رسید که نشان‌دهنده افزایش 34 درصدی آن نسبت به سال 2022 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان تنها کشوری نیست که بر تحقق صلح میان هند و پاکستان در آسیای جنوبی تاکید دارد؛ امارات متحده عربی نیز در قامت میانجی‌گر جهت تحقق آتش بس بین اسلام آباد و دهلی نو در سال 2021 نقش مهمی ایفا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاکستان علیرغم روابط طولانی مدتش با عربستان سعودی و امارات متحده عربی، اقلیت شیعه قابل توجهی دارد و می‌خواهد روابط خود با ایران را نیز حفظ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقریبا همه شخصیت های بین المللی و سفرا و دیپلمات های کشورهای عضو سازمان ملل آمده بودند تا به شهیدان آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ادای احترام و با خانواده ها و دولت و ملت بزرگ ایران ابراز همدردی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب نزدیکی پاکستان و عربستان دلایل متعددی ذکر شده است. با این همه به باور ناظران اسلام آباد تلاش دارد تا در ارتباط با ریاض از الگویی محتاطانه پیروی کند چرا که نمی‌خواهد درگیر پس‌لرزه‌های رقابت در سایه تهران و ریاض شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در پایان معاملات امروز شاهد عقبگرد قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته است و هر درهم در پایان فعالیت بازار، 93 تومان ارزان و 15772 تومان قیمت گذاری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید پس از تشییع باشکوه و تاریخی، غروب...

وب‌گاه گسترش

بر اساس آمار گمرک واردات کشور صادرات کشور در سال 1400 با افزایش 40 درصدی نسبت به سال 1399 به 48 میلیارد دلار و واردات هم با افزایش 36 درصدی نسبت به سال قبلش، به بیش از 53 میلیارد دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 115 نفر از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و شخصیت‌های شناخته شده منطقه‌ای و جهانی، در پیام‌هایی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را به ایران تسلیت گفتند.