یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

امام حسین

امام حسین

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد، این لشکر در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 13 فروردین ماه امسال و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق هفت نفر از مستشاران کشورمان در سوریه به شهادت رسیدند، یکی از این شهدا که قبلاً هیچ تصویری و نامی از او در رسانه‌ها منتشر نشده بود «سردار محمدهادی حاج‌رحیمی» بود. شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود،...

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-5| محمدرضا آرین گفت: شهید حاج رحیمی مسئول آموزش هسته‌های اولیه تشکیل دهنده حزب الله لبنان در پادگان امام حسین (ع) بود و سال‌ها بعد همین کار را در شکل گیری حشدالعشبی عراق تکرار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان و همه واحدهای این استان، ستاره و خط‌شکنان مثال‌زدنی سپهر افتخارات امت اسلام هستند و همواره مانند خورشید می‌درخشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرلشکران بزرگ این استان، فرماندهان فراموش ناشدنی تاریخ اسلام و ایران هستند و اینجا مانند دارخوین قطعه‌ای از بهشت خداست.

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و قاطعانه در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان به ترکیه، واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مداحان با بیان اینکه شهید سلیمانی در روزهای جمعه روضه خانگی داشت و روضه خانگی حاج قاسم ترک نمی‌شد، گفت: برگزاری این جلسات باید تقویت شود.

وب‌گاه الف

رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل بود، گفت: پاسخی پشیمان‌کننده به اسرائیل دادیم که باعث حیرت تمام دنیا و رضایت رهبری و خوشحالی مردم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدعبدالرحیم موسوی با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نمایندگان مجلس باید گام های اساسی برای مردمی سازی اقتصاد، مبارزه برای جلوگیری از تبعیض و فساد بردارند و تغییر در روندها را از همین نقطه آغاز انجام دهند تا جواب اعتماد مردم را بدهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش سرشبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با عنوان «میان‌داران جهاد 3» در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، گفت: اگر هیأت‌ها، مداحی‌ها و شعر‌ها و آئین‌ها نبودند، همان بلایی که سر همه ادیان قبلی و سایر مذاهب اسلامی آمد، بر سر معارف و یاد‌ها و خاطرات این مکتب هم می‌آمد. وی افزود: اگر عزای امام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج رحیمی شخصت تاثیرگذاری داشت و مربی بسیاری از سران گروه‌های مقاومت بود. شهید محمدهادی حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت. وی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی...

وب‌گاه عصر ایران

شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی یکی از مهمترین رده‌های نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) رسید و مبدأ تحولات بسیاری در این یگان و در پرورش رزمندگان جبهه مقاومت شد.