دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

امور اقتصادی و دارایی

امور اقتصادی و دارایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی مشکل وجود نداشته و در مراحل پایانی اجرایی بانکی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت مالی نیز بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد، گفت: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکی است و امروز خاتمه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد، گفت: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکی است و امروز خاتمه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد، آخرین وضعیت پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان و یارانه‌ها را اعلام کرد. ایسنا: وزیر اقتصاد، آخرین وضعیت پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان و یارانه‌ها را اعلام کرد. خاندوزی در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراهش ضمن حضور در پخش زنده صداوسیما گفت: کالاهای اساسی تامین خواهد شد و پرداخت حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌ها نیز مانند گذشته ادامه خواهد داشت، مردم نگران نباشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه فوق‌العاده هیات وزیران که 7 صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد گفت: با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارائه کردند. خاندوزی...

خبرگزاری تسنیم

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

بند 7 این تبصره از قانون بودجه می‌گوید «جدول تفصیلی منابع و مصارف این بند از جمله کل دریافتی‌های حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، مالیات بر ارزش‌افزوده مرتبط با آن، سهم شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده انرژی به تفکیک هر شرکت و سهم سازمان هدفمندسازی یارانه ها به‌منظور اختصاص به پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی به خانوارها، کمک به بخش سلامت و حمایت از تولید و اشتغال از طریق تأمین اعتبارات...

خبرگزاری میزان

بررسی‌های دیوان محاسبات کشور نشان می‌دهد بیشترین آمار تعداد اعضای هیئت مدیره به تعداد 1983 جایگاه در شرکت‌های دولتی و شبه دولتی مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، بنیاد مسکن را مکلف به خرید این موارد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیرو حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی تبریز و برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی، سیدشمس‌الدین حسینی؛ رئیس این کمیسیون با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های ذیربط خواستار حل مشکلات فعالان اقتصادی استان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصیتی مانند آقای روحانی که سالها در شورای عالی امنیت ملی و 20 سال در مجلس شورای اسلامی مسئولیت داشته و 8 سال هم رییس جمهور 24 میلیونی بوده را رد صلاحیت کردند که پاسخ آقای روحانی پاسخ مناسب و متقنی بود که در چارچوب قانون اساسی جواب داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درآمد یارانه بگیران به زودی بازنگری می‌شود درآمد یارانه بگیران به زودی بازنگری می‌شود. به نظر می‌رسد هدف دولت در بازنگری هر ساله درآمد خانوار‌ها و حذف برخی افراد با درآمد مطلوب، افزایش سهم دهک‌های نخست است. براساس قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت به تجدیدنظر افرادی که یارانه آن‌ها حذف شده و حذف یارانه خانوار‌های غیرمشمول حمایت دولت اقدام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند. بر اساس تبصره 8 بند 6 قانون بودجه 1403 «سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تجدیدنظر در مورد افرادی که یارانه آنها حذف شده و همچنین نسبت به حذف...