یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اهواز

اهواز

خبرگزاری دانشجو

کارگردان سینما در افتتاحیه سینما مهر مادر دزفول از نیروهای جوان حوزه هنری برای توسعه زیرساخت های سینما ایران تقدیر کرد.

وب‌گاه فرارو

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

خبرگزاری تسنیم

ما هم میهمان جنوبی‌ها بودیم؛ در استان هرمزگان و بندرعباس، همراه با گروهی 28 نفره از خبرنگاران و گرمای جنوب و گرمی جنوبی‌ها را با همراه با قهوه عربی و چای کِرَک هندوستانی سر کشیدیم و رفتیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری 14 نفر در نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد وگفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر نزاع دسته جمعی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک فیشینگ کار و کلاهبردار سایبری 15 ساله که اقدام به سرقت اطلاعات بانکی حدود 1300 نفر از کاربران کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 14 نفر که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند، در یک نزاع دسته جمعی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن سابق استقلال می گوید که امیدوار است تا با واگذاری آبی ها به هلدینگ خلیج فارس، دیگر شاهد حذف این تیم از آسیا نباشیم.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان پرسپولیس در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان پای مهاجم جنجالی تیمش را به گلزنی باز کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ حسین زلقی شنبه اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر نزاع دسته جمعی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

اگر نتایج سه بازی باقیمانده استقلال مقابل حریفان مشابه جدال‌های رفت شود، شاید قهرمانی در لحظه آخر از دست نکونام لیز بخورد.

وب‌گاه گسترش

طبق تاکید دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی، با راه‌اندازی سامانه تبادل ارز اشخاص در مرکز مبادله، صادر کنندگان خرد بخش خصوصی می‌توانند ارز خود را با قیمت توافقی در این بازار رسمی و ضابطه‌مند عرضه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همانطور که مجلس برای اظهارنظرهای سایرین احترام قائل است، آقایانی که اظهارنظر می‌کنند هم باید احترام مجلس و نمایندگان مردم را داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک آمار جالب‌: 56 فرودگاه فعال داریم که برای آنها برج مراقبت، خدمه پرواز، سالن انتظار و نظافتچی داریم، اما مثلا تعداد پرواز 9 ماهه اول امسال فرودگاه سراوان، تنها 4 پرواز است.

وب‌گاه ورزش سه

قرار بود از ساعت 13 امروز جلسه معارفه مهدی آذربایجانی با حضور اهالی رسانه برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصمیم مجلس یازدهم برای تعطیلی شنبه‌ها آن هم در آخرین روزهای این مجلس با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است.

وب‌گاه الف

به علت افزایش شدید آلودگی هوا در خوزستان، وضعیت هوای 5 شهر این استان قهوه‌ای و خطرناک شد.