سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

خبرگزاری تسنیم

یک دادگاه در روسیه دستور مصادره دارایی‌ها، اموال و همچنین سهام دو شرکت تابعه از بانک یونی‌کردیت UniCredit ایتالیا را به عنوان بخشی از یک پرونده پروژه گازی متوقف شده در روسیه صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

امروز کلیه فعالیت های بورس طبق اعلام رئیس سازمان بورس تعطیل اعلام شد اما آیا فردا هم تعطیل خواهد بود یا خیر؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی پیامی شهادت آیت‌الله رییسی را تسلیت گفت. پیام وی بدین شرح است: با نهایت تأثر و تأسف، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی پیامی شهادت آیت‌الله رییسی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بدین شرح است: با نهایت تأثر و تأسف، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران...

وب‌گاه گسترش

در فروردین امسال، نسبت به پایان سال گذشته، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی کاهش 1.3درصدی و شاخص فروش افزایش 1.5درصدی را تجربه کرده، ضمن آنکه شاخص تولید و فروش فروردین 1403 نسبت به اسفند سال گذشته با کاهش 13.6 و 33.9 درصدی مواجه شده که مطابق انتظارات ناشی از کاهش فعالیت‌های بخش صنعت در فروردین است، همچنین طبق روال دوره‌ای در فروردین، بیشتر رشته‌فعالیت‌های بخش صنعت با کاهش شاخص روبه‌رو...

خبرگزاری تسنیم

دادگاهی در روسیه اموال، حساب‌ها و اوراق بهادار دویچه بانک آلمان را بر اساس ادعای شرکت روس‌کِم‌الاینس RusChemAlliance، مجری پروژه ساخت تأسیسات پالایش و مایع‌سازی گاز در اوست - لوگا توقیف کرد.

وب‌گاه الف

در پی شهادت رئیس جمهوری و همراهانش، بورس امروز (دوشنبه) تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بورس، در پی شهادت رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان به اطلاع کلیه فعالان و ذی‌نفعان بازار سرمایه می‌رساند، امروز مورخ 1403/02/31 کلیه معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و معاملات اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بورس‌های کالایی تعطیل خواهد بود و شرایط فعالیت بازار در روز‌های آتی نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد. بر اساس این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی شهادت رئیس جمهوری و همراهانش، بورس امروز (دوشنبه) تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، بازار سرمایه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

خبرگزاری تسنیم

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، بازار سرمایه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران امروز تعطیل شد و زمان بازگشایی مجدد آن مشخص نیست. بورس تهران امروز تعطیل شد و زمان بازگشایی مجدد آن مشخص نیست. به گزارش عرشه آنلاین، در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، بورس تعطیل شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل ایران خودرو در نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، افزایش نرخ سه محصول خود را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک روند صعودی بود. افزایش قیمت بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و ریپل از عوامل مؤثر در این روند صعودی بوده است. در حال حاضر، تحلیلگران در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این روند صعودی در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت یا خیر.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به وزیر نفت بر لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک نفت و فراورده‌های پالایشی تاکید کرد.