جمعه 28 اردیبهشت 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت در صبح روز جمعه 28 اردیبهشت ماه در شرایط «پاک» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: انفجار کپسول گاز خودروی نیسان در جایگاه CNG اقبالیه یک فوتی برجای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه CNG اقبالیه دچار انفجار شد که متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و 6 نفر دیگر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. علت این حادثه در دست بررسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از تولید 70 درصد تجهیزات انتقال خون در کشور خبر داد و گفت: میزان تولید پلاسما از 180 هزار لیتر در سال گذشته به 300 هزار لیتر در سال جاری رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم با تزریق اعتبار و تامین تجهیزات کافی، تجهیزات اورژانس بیمارستانی کشور را به استانداردهای جهانی نزدیک کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فوت عابر پیاده در بزرگراه امام حسین علیه السلام کرمانشاه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از ساخت نخستین آمبولانس دریایی در بندرعباس خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از تولید 70 درصد تجهیزات انتقال خون در کشور خبر داد و گفت: میزان تولید پلاسما از 180 هزار لیتر در سال گذشته به 300 هزار لیتر در سال جاری رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در خرمشهر، سه کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: آتش سوزی در یک منزل مسکونی در خرمشهر سه فوتی برجا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نظرسنجی جدید آکادمی پوست آمریکا، افرادی که در خارج از منزل کار می کنند، احتمال بیشتری دارد که دچار آفتاب سوختگی و برنزه شدن شوند و در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست قرار گیرند.

خبرگزاری تسنیم

جشن امام رضایی‌ها روز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 22 در مسیر میدان، ولی‌عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر برپا خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو مرد 22 و 55 ساله بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرستان هرسین داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تابستان سال 2023 زمین به سطحی از گرما رسید که در طول 2000 سال گذشته در نیم‌کره شمالی بی‌سابقه بوده است. حدود دو هزار سال از زمانی که زمین گرمایی مانند تابستان سال 2023 را تجربه کرده بود، می‌گذرد. به‌عبارت دیگر، دو هزار سال قبل، نیمکره شمالی زمین به‌اندازه سال 2023 گرم بوده است. از زمان اوج امپراتوری روم، زندگی روی زمین، تابستانی تا این حد گرم را تجربه نکرده بود. به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که در خارج از منزل کار می کنند، احتمال بیشتری دارد که دچار آفتاب سوختگی و برنزه شدن و در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست قرار گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تمام ظرفیت های درمانی و اورژانس 115 مشهد امشب با تمام توان به حالت آماده باش درآمدند.