دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله گروهی لیگ ملت‌ها 2024 گروه مردان را اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 این کشور طی سخنرانی در نشست سالانه «انجمن ملی سلاح» در دالاس تگزاس وعده داد که اگر رئیس‌جمهور شود، مقررات مربوط به حمل سلاح را که توسط دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا وضع شده، لغو خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک گزارش جدید از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ایالات متحده آمریکا افشا کرده که هزینه بالای داروهای تجویزی باعث شده بیش از 9 میلیون بزرگسال داروهای خود را مصرف نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با رسانه ای شدن امضای توافقنامه 10 ساله میان هند و ایران برای مدیریت بندر چابهار، ناظران از اهمیت استراتژیک این بندر برای دهلی نو گفتند؛ به باور آنها بندر چابهار نه تنها به واسطه نقشش در کریدور شمال - جنوب قادر است زمینه را برای تسهیل تجارت هموار کند بلکه این توان را به دهلی نو می دهد تا چین را دور بزند.

وب‌گاه عصر ایران

فقط وزارت آموزش و پرورش و سازمان خدمات درآمدهای داخلی آمریکا (IRS) عدم رضایت زیادی کسب کردند و در بین آنها، فقط سازمان خدمات درآمدهای داخلی آمریکا که زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا است و وظیفه جمع آوری مالیات را در حکومت فدرال ایالات متحده آمریکا برعهده دارد، اکثریت 51 صدر نارضایتی را داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور جنجالی پیشین آمریکا دونالد ترامپ گفته قبل از دو مناظره تیر و شهریور ماه، رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن باید آزمایش مواد مخدر بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور اوکراین قانونی را امضا کرد که به موجب آن برخی از مجرمان اوکراینی می‌توانند به ارتش بپیوندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: «آمریکا مدتی طولانی است که وارد وضعیت جنگ غیرمستقیم با فدراسیون روسیه شده است. ما به آنها هشدار می‌دهیم که دارند با آتش بازی می‌کنند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: «آمریکا مدتی طولانی است که وارد وضعیت جنگ غیرمستقیم با فدراسیون روسیه شده است. ما به آنها هشدار می‌دهیم که دارند با آتش بازی می‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت ایالات متحده آمریکا می‌گوید یک مجوز عمومی در زمینه دسترسی به خدمات اینترنتی برای ایرانیان را به یکی از مقررات دولت تبدیل می‌کند. انتخاب: دولت ایالات متحده آمریکا می‌گوید یک مجوز عمومی در زمینه دسترسی به خدمات اینترنتی برای ایرانیان را به یکی از مقررات دولت تبدیل می‌کند. این امر به معنی ارتقای جایگاه حقوقی این معافیت‌ها برای شهروندان ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرون بروکس در مصاحبه جدیدش تایید کرد که ماده ممنوعه در آزمایش دوپینگ او وجود نداشته و مشکلی برای حضور در المپیک پاریس ندارد. آرون بروکس هفته گذشته اعلام کرد تا پایان این هفته مطمئن می‌شود که آیا می‌تواند در المپیک پاریس شرکت کند یا خیر. در نهایت همینطور شد. به گفته جان، پدر بروکس، داروی ممنوعه در آزمایش او وجود نداشته و این ورزشکار به پاریس می‌رود. بروکس طی دو مسابقه در رقابت‌های انتخابی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ایگور کوستیوکوف»، رئیس اداره کل ستاد مشترک روسیه (در جایگاه سرویس اطلاعات نظامی) در مقاله‌ای نوشت که ناتو حدود 800 تانک و بیش از 30 هزار هواپیمای بدون سرنشین به اوکراین داده است. به نوشته وبگاه روسیا الیوم، او در مقاله‌ای با عنوان «فعالیت ناتو به عنوان بزرگترین منبع تهدید نظامی برای روسیه» که در مجله «ایده نظامی» توسط وزارت دفاع روسیه منتشر...

وب‌گاه فرارو

آرون بروکس در مصاحبه جدیدش تایید کرد که ماده ممنوعه در آزمایش دوپینگ او وجود نداشته و مشکلی برای حضور در المپیک پاریس ندارد.