سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ایران خودرو

ایران خودرو

وب‌گاه ورزش سه

تمرین امروز عصر پیکان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل، مدیران ارشد و کارگران ایران‌خودرو در مراسم بزرگداشت مقام شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری محبوب و مردمی ایران اسلامی و دیگر همراهان ایشان که در نمازخانه جامع ایران خودرو برگزار شد، شرکت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقایسه دنا پلاس توربو اتوماتیک با پارس TU5 موجب می‌شود تا به مزایا و معایب دو تا از محبوب‌ترین خودروهای سدان ایرانی آشنا شوید و با بررسی ویژگی‌های فنی، رفاهی و ایمنی، به راحتی بتوانید تصمیم خود را برای خرید خودروی مد نظر بگیرید.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، شهادت رییس جمهوری و هیات همراه در راه خدمت و تحقق آرمان‌های والای نظام جمهوری‌اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از یک دهه گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی سیاستگذار، تولیدکننده و مصرف‌کننده بوده که وقت و انرژی بسیار زیادی را معطوف به خود کرده است. با وجود نظر مثبت و حتی تاکید شورای رقابت بر اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سیاستگذار مایل به اجرای آن نیست، موضوعی که به نظر می‌رسد ریشه در تفکرات و رفتار‌های پوپولیستی دارد. اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل ایران خودرو در نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، افزایش نرخ سه محصول خود را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط طرح فروش و پیش فروش تارا دستی و اتوماتیک در اردیبهشت 1403 اعلام شد. شرایط طرح فروش و پیش فروش تارا دستی و اتوماتیک در اردیبهشت 1403 اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال را در یک پرونده به پرداخت 485 میلیون تومان محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه باشگاه لیگ برتری به پرداخت مطالبات اعضای سابق خود محکوم شدند.

خبرگزاری تسنیم

سه باشگاه لیگ برتری به پرداخت مطالبات اعضای سابق خود محکوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار امروز هم روند کاهشی داشتند و با این شرایط روند افت قیمت وارد دومین هفته خود شد.

وب‌گاه گسترش

وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اقدام به راه‌اندازی سامانه جدیدی کرده است تا متقاضیان بتوانند برای خرید خودروها ثبت‌نام کنند. بر اساس این اطلاعات، متقاضیان خودروهای برقی می‌توانند با مراجعه به این سامانه جدید، نسبت به ثبت‌نام و در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود اقدام کنند. این اقدام وزارت صمت می‌تواند در راستای تسهیل فرآیند تقاضا و عرضه خودروهای برقی در کشور باشد. همچنین، به شفاف‌سازی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزی که به سختی به دست آمده، به خودروهای غیررقابتی چینی اختصاص یافته و عملاً - چه در مورد خودروهای تولیدی و چه مونتاژی - صرف سر پا نگه‌داشت کسب‌وکارهای خارجی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروی برقی تولیدی این کارخانه در سه ماه ابتدایی سال آینده عرضه می‌شود.