یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: بازی 2 تیم فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در قالب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، فردا (چهارشنبه) بدون حضور هواداران تیم اراکی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - ستاره اسبق برزیلی فوتبال دنیا پس از فروش باشگاه کروزیرو، در اندیشه واگذاری باشگاه والادولید اسپانیا نیز بوده تا نشان دهد دیگر رغبتی برای فعالیت در این حوزه ندارد.

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دیداری حساس و در فینال سوپرلیگ غرب‌آسیا فرداشب در شرایطی به میدان می‌رود که نیاز به بُرد در این دیدار خانگی دارد.

تهران - ایرنا - مراسم قرعه‌کشی مسابقات تنیس‌روی‌میز عربستان برگزار و نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند.

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال، به طور رسمی از اعلام فروش سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی، قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

تهران - ایرنا - دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

تهران - ایرنا - تیم لیگ برتری گهرزمین سیرجان به دنبال جذب 2 ستاره تیم ملی فوتسال است.

تهران - ایرنا - پرسپولیس به همراه سرمربی برزیلی خود، در سرنوشت‌سازترین دیدار این فصل باید به مصاف سپاهان برود.

تهران - ایرنا - برنامه مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اعلام شد.

تبریز - ایرنا - مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگ و با اصالتی است و ما فردا برای شادی دل هواداران تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

تهران - ایرنا - در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) 15 درصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

تهران - ایرنا - تیم هاکی روی یخ ایران در آخرین دیدار خود از مسابقات جوانان آسیا - اقیانوسیه برابر هند به برتری رسید و با کسب عنوان پنجمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعدادها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد.

تهران - ایرنا - ملی‌پوش شنای ایران برای شرکت در یک مسابقه تدارکاتی و پیگیری تمرینات خود زیر نظر جان اونسوی فردا (چهارشنبه) عازم ترکیه می‌شود.

تهران - ایرنا - بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم امید ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.