دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بازار بورس

بازار بورس

وب‌گاه گسترش

امروز کلیه فعالیت های بورس طبق اعلام رئیس سازمان بورس تعطیل اعلام شد اما آیا فردا هم تعطیل خواهد بود یا خیر؟

وب‌گاه گسترش

پس از درگذشت رئیس‌جمهور و همراهانش، رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که برای 5 روز عزای عمومی برگزار خواهد شد. تاکنون هیچ تصمیمی برای تعطیلی عمومی اعلام نشده است و تمام امور کشور همچنان به روال عادی ادامه دارد.

وب‌گاه گسترش

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی، وضعیت شرکت‌های بورسی را در فروردین‌ماه مورد بررسی قرار داده است. این گزارش به تحلیل و ارزیابی عملکرد شرکت‌های حاضر در بازار بورس تهران در طول ماه فروردین پرداخته است. در این گزارش، مرکز پژوهش‌های مجلس به بررسی و ارائه تحلیل‌های جامع درباره وضعیت شرکت‌های بورسی در آغاز سال مالی جدید پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکوایران: امروز شاخص بورس بیش از 62 هزار واحد سقوط کرد که بزرگترین ریزش شاخص در یک سال گذشته از خرداد 1402 به این سو است. ناظران علت اصلی ریزش را بند س تبصره 6 قانون بودجه و نیز دستورالعمل تعیین نرخ خوراک صنایع می‌دانند. به ویژه آنکه شرکت پالایش نفت بندرعباس در گزارش مالی خود اعلام کاهش سود کرد. اتفاقی که پس از اثر ریزشی بر بازار سهام، منجر به گزارش اصلاحیه شبندر و نامه رییس سازمان...

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بورس در معاملات امروز، ریزشی 62 هزار واحدی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن و در کنار ورود سرمایه حقیقی 17 میلیارد تومانی به سهام پشت سر گذاشت. کاهش ارزش معاملات خرد در روز شنبه 22 درصد بود و ارزش معاملات خرد در نزدیکی کف سطح 3 همتی باقی ماند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو گفت: با امضای سند همکاری وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی، شرایط برای تامین مالی و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران صنعت نیروگاهی فراهم شده و تا 80 درصد این سرمایه‌گذاری‌ها از طریق صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته چهارم اردیبهشت ماه با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

وب‌گاه گسترش

تعدادی از تحلیلگران بورس اظهار کردند که بازار سرمایه نیاز به توجه به مدت زمان طولانی سهامداران دارد و به همین دلیل توصیه‌هایی برای کاهش خسارت و ضررهای احتمالی در بازار سهام ارائه کردند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 17 اردیبهشت سال گذشته، بازار بورس ناگهان دچار نوسان شد و انتشار نرخ خوراک صنایع پتروشیمی باعث افت وحشتناک قیمت‌ها شد. این واقعه باعث بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران و خروج آن‌ها از بازار شد. اما چه اثراتی در میان‌مدت و بلندمدت بر بازار ایجاد شد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز نیمه اول را خوب شروع کرد تا اهالی بازار سرمایه به این موضوع امیدوار باشند که گویی بازار تصمیم دارد بعد از افت سه هفته (کاری) حالا رویه مثبت را در پیش بگیرد اما نیمه دوم بازار چیز دیگری را نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار امروز نیمه اول را خوب شروع کرد تا اهالی بازار سرمایه به این موضوع امیدوار باشند که گویی بازار تصمیم دارد بعد از افت سه هفته (کاری) حالا رویه مثبت را در پیش بگیرد اما نیمه دوم بازار چیز دیگری را نشان داد.

وب‌گاه گسترش

در نیمه اول معاملات امروز، بازار سرمایه شروع خوبی داشت، تا این امید را در میان فعالان این بازار ایجاد کند که بازار ممکن است پس از سه هفته کاهشی، رویه مثبت را در پیش بگیرد. اما در نیمه دوم معاملات، بازار رفتار متفاوتی را نشان داد.