سه‌شنبه 1 خرداد 1403

بازار سهام

بازار سهام

وب‌گاه گسترش

در این مطلب به بررسی نحوه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث پرداخته شده است.

وب‌گاه گسترش

امروز کلیه فعالیت های بورس طبق اعلام رئیس سازمان بورس تعطیل اعلام شد اما آیا فردا هم تعطیل خواهد بود یا خیر؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکوایران: امروز شاخص بورس بیش از 62 هزار واحد سقوط کرد که بزرگترین ریزش شاخص در یک سال گذشته از خرداد 1402 به این سو است. ناظران علت اصلی ریزش را بند س تبصره 6 قانون بودجه و نیز دستورالعمل تعیین نرخ خوراک صنایع می‌دانند. به ویژه آنکه شرکت پالایش نفت بندرعباس در گزارش مالی خود اعلام کاهش سود کرد. اتفاقی که پس از اثر ریزشی بر بازار سهام، منجر به گزارش اصلاحیه شبندر و نامه رییس سازمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران بزرگترین ریزش سال را ثبت کرد.

وب‌گاه گسترش

در معاملات روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با افت بیش از 61 هزار واحدی به سطح 2,107,539 واحد کاهش یافت. این کاهش چشمگیر در شاخص کل، موجب افت قابل توجهی در ارزش کل بازار سهام شد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بورس در معاملات امروز، ریزشی 62 هزار واحدی را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی منفی شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن و در کنار ورود سرمایه حقیقی 17 میلیارد تومانی به سهام پشت سر گذاشت. کاهش ارزش معاملات خرد در روز شنبه 22 درصد بود و ارزش معاملات خرد در نزدیکی کف سطح 3 همتی باقی ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات روز گذشته بورس تهران در روز گذشته در دو پرده متفاوت پیگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردیبهشت ماه 1403 نیز به روزهای پایانی نزدیک شد و اما شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران همچنان در تلاش برای رهایی از افت‌های خود در حال دست و پا زدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشارهای داده‌های مبنی بر افت تورم آمریکا در ماه آوریل و درآمدهای قوی شرکت‌ها سبب شد شاخص "داو جونز" به بالاترین حد تاریخی خود صعود کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات شنبه، 55 نماد صف خرید داشتند و 79 نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 100 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 269 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 65 درصدی به 185 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات ارائه شده، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,168,155 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس افزایش نسبی به میزان بیش از 3 هزار واحد را تجربه کرد. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار سهام تهران است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی وضعیت بازار سرمایه در دهه 90، نشان می دهد علیرغم صعود این بازار در اکثر سال های این دهه، اما اعتمادی که بر اثر ریزش سنگین بازار سرمایه در سال 99 رخت بر بست، همچنان به بازار برنگشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات آمریکای شمالی در آستانه تعطیلات آخر هفته و در بحبوحه بالا رفتن سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا بیش از 1.5 درصد افزایش یافته است. روند افزایش قیمت طلا ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود به رکورد 2431 دلار برسد. قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد افزایش 2415 دلار و 22 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس...