یک‌شنبه 13 خرداد 1403

بازار مسکن

بازار مسکن

وب‌گاه گسترش

ستاریان، کارشناس اقتصاد مسکن، اظهار داشت که در حال حاضر با خالی شدن تقاضای موثر از بازار مسکن روبه‌رو هستیم. تولید سالانه مسکن زیر 300 هزار واحد مسکونی رسیده است و این روزها شاهد کوچ خُرده سازها از بازار مسکن می‌باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای قوانین حوزه مسکن در کشور شاهد کنترل نوسان قیمت رو به بالای آن در حوزه خرید و فروش و اجاره‌بها باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرید هر متر آپارتمان مسکونی در محله‌های گرانقیمتی مثل نیاوران، فرمانیه، الهیه و فرشته طبق آخرین آمار‌های رسمی به‌طور متوسط دقیقا 150 میلیون و 420 هزار تومان آب می‌خورد و همین اتفاق کار را برای فروشنده‌ها نسبت به بقیه مناطق تهران سخت‌تر کرده است. خرید هر متر آپارتمان مسکونی در محله‌های گرانقیمتی مثل نیاوران، فرمانیه، الهیه و فرشته طبق آخرین آمار‌های رسمی به‌طور متوسط دقیقا 150 میلیون...

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاریان کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه این روزها شاهد خالی شدن بازار مسکن از تقاضای موثر هستیم گفت: تولید سالانه مسکن به زیر 300 هزار واحد مسکونی رسیده و این روزها شاهد کوچ خُرده سازها از بازار مسکن هستیم.

وب‌گاه گسترش

به گفته کارشناسان مسکن، راه‌اندازی سامانه خودنویس و ایجاد رونق در معاملات، آرامش را به بازار مسکن بازگردانده است.

وب‌گاه گسترش

از منطقه یک تهران به عنوان گران ترین محله پایتخت نام می برند. قیمت متوسط مسکن در این منطقه، از متری 150 میلیون تومان عبور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه شورای مسکن استان هرمزگان عصر امروز چهارشنبه 2 خرداد به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

متوسط قیمت مسکن در منطقه یک تهران به‌عنوان گران‌ترین نقطه پایتخت به بیش از متری 150 میلیون تومان رسیده است.‌

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

به گفته موسسه رتبه‌بندی فیچ، پیش‌بینی می‌شود تقاضای مسکن در چین تا سال 2040 کاهش پیدا کند.

وب‌گاه گسترش

ستاریان کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه این روزها شاهد خالی شدن بازار مسکن از تقاضای موثر هستیم، بیان کرد: تولید سالانه مسکن در حال حاضر کمتر از 300 هزار واحد مسکونی است و در این روزها ما شاهد کاهش قابل توجهی در فعالیت کوچک‌سازان در بازار مسکن هستیم.

وب‌گاه گسترش

اگر شما یک میلیارد تومان دارید، می‌توانید یک واحد با مساحت 116 متر مربع در کوی فردوس را اجاره کنید. این واحد 6 ساله است و هزینه اجاره آن ماهیانه سه میلیون تومان می‌باشد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در صورتی که مستاجران با موجر قراردادی منعقد کرده باشند که اجاره بیش از سقف تعیین شده را مشخص می‌کند، آنها مهلت 5 سال دارند تا شکایت‌های خود را در شورای حل اختلاف ثبت کنند.

وب‌گاه گسترش

آمار تقاضای مسکن در دومین اقتصاد دنیا با روند کاهشی مواجه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: جریمه سنگین مالیاتی در انتظار بانک‌های متخلفی است که به قانون جهش تولید مسکن عمل نکنند.