دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت مالی نیز بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی، شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم و هیات همراهش را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی تاکید کرد: به محضر فرمانده معظم کل قوا و مردم بصیر ایران اطمینان می‌دهیم رزمندگان این دژ مستحکم دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، همچون گذشته آماده جانفشانی در تحقق آرمان‌های نظام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب رییس ارشد فیفا درگذشت رییس جمهور ایران و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالناصر همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی، شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم و هیات همراهش را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با محمد مخبر مدیر قوه مجریه گفت: من شخصا و از نزدیک آقای رئیسی را می‌شناختم و هم‌اکنون شخصا ایشان را از دست داده‌ام؛ بدون شک ایشان یک وطن‌دوست واقعی بود که کشورش را بسیار دوست می‌داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از وقوع حادثه غم انگیز روز گذشته که منجر به شهادت رئیس جمهور و همراهان وی شد، نرخ ارز در پی سودجویی دلالان چند ساعتی با افزایش روبرو شد اما از ابتدای امروز دوباره با روند کاهشی، به نرخ قبلی بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست‌جمهوری همواره در میانه میدان بود و تلاش های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت از دلایل تعطیل نشدن دولتی گفت و یادآورشد که در جلسه هیات دولت، اعضای دولت گفتند از رئیس جمهور می ترسیم، اعلام تعطیلی کنیم. او می گفت از خدمت به مردم انرژی می گیرم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پل طبیعت در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور و هیأت همراه، امشب 31 اردیبهشت ماه 1403 خاموش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر علوم با بیان اینکه سید محرومان، شهید خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیق به بزرگ‌مردان شهید رجائی و باهنر پیوستند، گفت: خون شهدا تضمین کننده یکپارچگی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود شرایط خاص و غیبت دو منتخب فقید (آیت‌الله رئیسی و آیت‌الله آل‌هاشم) ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا افتتاح می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمان اعلام حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نرخ ارز در بازار آزاد که در حال ریزش بود و به پله 56 هزار تومان رسیده بود به یک باره در کانال‌های تلگرامی روند صعودی به خود گرفت و به کانال 61 هزار تومان بازگشت. از زمان اعلام حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نرخ ارز در بازار آزاد که در حال ریزش بود و به پله 56 هزار تومان رسیده بود به یک باره در کانال‌های تلگرامی روند صعودی به خود گرفت و به کانال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: مردم و همسنگران ایشان در دولت سیزدهم هیچگاه خدمات و رفتار مردمی و بی‌منت این خدمتگزار صمیمی و مخلص و باارزش کشور را فراموش نخواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به گستردگی حوزه فوتبال، آیت‌الله رئیسی توجه و عنایت خاصی به این رشته داشتند.