جمعه 28 اردیبهشت 1403

برزیل

برزیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش «اقتصاد و قدرت دریامحور» که در مرکز پژوهش‌های علمی و مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن دهه کرامت گفت: نقش ما در حوزه اقتصاد دریامحور از زمان دفاع مقدس آغاز شده و امروز هم در پهنه‌های اقیانوسی جهان ادامه دارد. فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: عملیات مروارید...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: مسیر ایران برای صعود به المپیک پاریس 2024 بسیار دشوار است اما بایستی تا انتها مبارزه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر دریادار ایرانی در همایش «اقتصاد و قدرت دریامحور» گفت: ما امروز با توجه به اقدامات علمی انجام گرفته شده توسط نخبگان بومی کشورمان، می‌توانیم بگوییم که چطور می‌توان از هر اقیانوس عبور کرد و با افتخار اعلام می‌کنیم که به نحوه عبور از اقیانوس‌ها اشراف داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر دریادار ایرانی با اشاره به انواع نبوغی که در ماموریت ناوگروه 86 رخ داد، گفت: نبوغ آماد و پشتیبانی، نبوغ مدیریتی و نظامی ما در این ماموریت ایجاد شد که امروز می‌توانیم بگویم ما در تمامی حوزه ها به نبوغ کامل در ناوگروه 86 دست یافته‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: نوار حضور در پارالمپیک را ما قطع نکردیم، بلکه کمیته بین‌المللی پارالمپیک آن را قطع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه مراسم افتتاحیه رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای کادر فنی تیم های ملی والیبال برزیل و ایران با یکدیگر دیدار کردند.

وب‌گاه ورزش سه

قیمت اندریک برای رئال مادرید لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و حالا رئال باید برای قطعی شدن جذب او مبلغ بیشتری به پالمیراس بپردازد.

وب‌گاه ورزش سه

سرعتی زن تیم ملی والیبال برزیل با سرمربی تیم ملی دیدار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ادرسون، دروازه‌بان سیتی، در آستانه بازی حساس با تاتنهام به لیگ برتر حمله کرد که چرا نام رودری در لیست بهترین بازیکنان فصل قرار ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر چقدر که جانورشناسان به کاوش در حیات زمین ادامه می‌دهند، همچنان به موجودات غیرمنتظره‌ای برمی‌خورند که «شیر» تولید می‌کنند؛ موجوداتی کاملا متفاوت از قبیل عنکبوت‌های پرنده، پنگوئن‌ها و در تازه‌ترین مورد: کرم‌ها. هر چقدر که جانورشناسان به کاوش در حیات زمین ادامه می‌دهند، همچنان به موجودات غیرمنتظره‌ای برمی‌خورند که «شیر» تولید می‌کنند؛ موجوداتی کاملا متفاوت از قبیل عنکبوت‌های پرنده،...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان تیم ملی پس از یک سفر طولانی به ریودوژانیرو رسیدند.

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز در کمپ فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

کار برای ستاره والیبال ایران در تیم لوبه سخت خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

جدایی مالکوم از بارسلونا برای او از نظر مالی و نیز ورزشی کاملا موفقیت‌آمیز بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک جهانی در گزارشی با بررسی شاخص قیمت نوشیدنی‌ها و چشم‌انداز قیمت سه نوشیدنی پرطرفدار یعنی چای، قهوه و کاکائو اعلام، پیش‌بینی کرده یکی از دلایل نوسان در قیمت چای، کاهش تقاضای ایران به عنوان یکی از واردکنندگان عمده این محصول باشد.