دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بیت کوین

بیت کوین

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین با قیمت 67هزار و49.74 دلار معامله می‌شود که طی 24 ساعت گذشته 0.74 درصد کاهش داشته است. اکثر دارندگان بیت‌کوین سودآوری داشتند زیرا بیت‌کوین تنها 6000 دلار با بالاترین قیمت خود فاصله دارد البته این مورد می‌تواند به این معنی باشد که تعداد تراکنش‌های بیت‌کوین کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت‌کوین (BTC) در چند روز گذشته افزایش قیمت غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد و این وضعیت امید جدیدی را در میان تحلیلگران و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

وب‌گاه الف

ارز دیجیتال یا رمزارز، نوعی ارز مجازی است که براساس فناوری بلاک‌چین (Blockchain) ایجاد می‌شود. وجود فیزیکی ندارد ولی در سراسر دنیا با یک کلیک مبادله می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک روند صعودی بود. افزایش قیمت بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و ریپل از عوامل مؤثر در این روند صعودی بوده است. در حال حاضر، تحلیلگران در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این روند صعودی در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت یا خیر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین، امروز به 67,114 (شصت و هفت هزار و یکصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.33 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین بالا رفته است و ارزش هر واحد آن به 67,114 (شصت و هفت هزار و یکصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.33 درصدی داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت بیت‌کوین در روز گذشته عملکرد مناسبی داشته است. پس از افت اخیر، قیمت این ارز دیجیتال به 67,027 دلار رسید. همچنین، جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین افزایش یافته است. این موضوع منجر به جذب 1.3 میلیارد دلار توسط این صندوق‌ها شده است. این رقم، خروجی 344 میلیون دلاری ماه گذشته را جبران کرده است

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات موجود، یک نهنگ بزرگی به تازگی 120 میلیون دوج کوین (DOGE) را به صرافی رابین‌هود منتقل کرده است. این اقدام باعث نگرانی در مورد آینده قیمت این میم‌کوین شده است. این انتقال در حالی صورت گرفته است که قیمت دوج‌کوین در حال افزایش بوده است. این موضوع می‌تواند بر روند قیمتی این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. معمولاً انتقال چنین حجم عظیمی از ارز توسط یک نهنگ (وال) می‌تواند باعث ایجاد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبر در بازار ارز امروز مورد توجه بود. خبری در کانال‌های تلگرامی با عنوان احتمال مسدود‌سازی دارایی‌های تتر ایرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها دست‌به‌دست می‌شد یک خبر در بازار ارز امروز مورد توجه بود. خبری در کانال‌های تلگرامی با عنوان احتمال مسدود‌سازی دارایی‌های تتر ایرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها دست‌به‌دست می‌شد. در این خبر ادعا شده که با راه‌اندازی سیستم نظارتی مشترک میان تتر و چِینالیسِس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشارهای داده‌های مبنی بر افت تورم آمریکا در ماه آوریل و درآمدهای قوی شرکت‌ها سبب شد شاخص "داو جونز" به بالاترین حد تاریخی خود صعود کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین، امروز به 66,925 (شصت و شش هزار و نهصد و بیست و پنج) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.08 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین پایین آمده است و ارزش هر واحد آن به 66,925 (شصت و شش هزار و نهصد و بیست و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.08 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

در بازار ارز دیجیتال امروز 3 رمز ارز بیت کوین، سولانا و اتریوم با روند افزایشی شدن قیمت بهترین عملکرد را ثبت کردند. اتریوم هم با رشد 5.8 درصدی در مدار افزایشی قرار گرفت و نسبت به هفته گزشته نیز رشد چشمگیری داشته است. پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند

وب‌گاه گسترش

لایت کوین یکی از اولین آلت کوین‌هایی است که ایجاد شده است. این ارز دیجیتال، حاصل فورکی در کد منبع بیت کوین می‌باشد که در سال 2011 انجام شد. مزیت اصلی لایت کوین، سرعت بالاتر تولید بلاک‌ها نسبت به بیت کوین است.