دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بیمه سلامت

بیمه سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می‌توان یکی از پردستاوردترین دوره‌ها در حوزه سلامت طی سال‌های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم‌بضاعت.

خبرگزاری تسنیم

دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می‌توان یکی از پردستاوردترین دوره‌ها در حوزه سلامت طی سال‌های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم‌بضاعت.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: «میانگین دریافتی پرستاران نسبت به کارمندان هم‌رده در دیگر ارگان‌ها پایین‌تر است. درخواست جدی ما افزایش حقوق و درآمد پرستاران است تا ماندگاری افزایش یابد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یارانه کمک معیشتی خانوارهای مشمول امروز 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فتحی آشتیانی، رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در نشست با خبرنگاران درباره گزارش اجمالی فعالیت‌های سازمان متبوعش و برنامه‌های پیش روی آن گفت: با حکم دیوان، انتخابات انجام شده لغو شد؛ اما، چون رای بدوی بود، با تلاش مسئولان شورای مرکزی و تیم اجرایی تا رسیدن حکم قطعی قرار بر ادامه کار بود، اما در نهایت در سال جاری شورای عالی به این نتیجه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مریم آزادی خصوص پوشش خدمات ناباروری گفت: از آذرماه سال 1400 برای اولین بار خدمات تخصصی درمان ناباروری به میزان 90 درصد تعرفه دولتی در مراکز دولتی و 90 درصد تعرفه عمومی دولتی در سایر مراکز تحت پوشش سازمان قرار گرفت. معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: این خدمات شامل، پوشش بیمه 63 قلم دارو‌های مرتبط با درمان ناباروری، پوشش بیمه...

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تأخیر بیمه‌ها در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها را باعث اختلال در چرخه تأمین دارو دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بدهی سنگین بیمه‌ها به داروخانه‌ها، اعلام کرد که داروخانه سیزده آبان بیش از هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد که بدهی بیمه تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها از 15 ماه هم عبور کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پیش بینی 665 هزار میلیارد تومان برای اقدامات حمایتی و کاهش فقر در بودجه سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: در قانون بودجه امسال 665 هزار میلیارد تومان برای اجرای اقدامات حمایتی و کاهش فقر مانند یارانه نقدی، مستمری مددجویان، سوءتغذیه کودکان، بیماران نیازمند، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و... پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: شاخص‌ها و دستاوردهای سازمان انتقال خون ایران در بین کشورهای منطقه و حتی جهان قابل توجه و منحصر به فرد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه فروردین به 30.9 درصد کاهش یافت، خاطر نشان کرد: این عدد در فروردین 1402 بیش از 50 درصد بود و در سال جدید کاهش بیش از 24 درصدی را تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی شهریاری، صبح سه‌شنبه در کنگره دندانپزشکی ایران، افزود: جامعه علمی و انجمن‌های علمی جایگاه ویژه‌ای دارند که باید خواسته‌های منطقی آن‌ها در وزارت بهداشت مدنظر قرار بگیرد. وی با انتقاد از برخی تصمیم گیری‌های اشتباه در وزارت بهداشت، افزود: استقرار اداره کل تجهیزات پزشکی در سازمان غذا و دارو هیچ جایگاهی ندارد و باید در وزارتخانه قرار می‌گرفت. شهریاری...