یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

ریاست دوباره اینچه‌درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک که با وجود عدم تمایل دستگاه ورزش به وقوع پیوست، نمونه‌ای از قدرت‌نمایی روسای فدراسیون‌ها با تکیه بر فشار تشکیلات جهانی و اساسنامه مستقل آنهاست و نفوذ دولت در مجامع داخلی را به چالش می‌کشد.

انتخاب پیراهن مشکی توسط تیم فولاد با اعتراض استقلالی‌ها همراه شده و این باشگاه اعلام کرده دروازه‌بان این تیم از پیراهن مشکی استفاده خواهد کرد. اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود موضوع اصلی به علاقه نکونام به پوشیدن لباس مشکی مربوط می‌شود!

هم پرسپولیس حق دارد و هم استقلال! این وسط بی‌تدبیری سازمان لیگ می‌رود تا مهمترین جنجال فصل باشگاهی ایران را بسازد. عدم پیش‌بینی محدودیت‌ها در قرعه‌کشی و بازی بدون تماشاگر که اعتبار لیگ ایران را زیر سوال می‌برد

اگر رم، در نیمه نهایی لیگ اروپا موفق می‌شد بایر لورکوزن را شکست دهد در فینال به مصاف همین آتالانتا می‌رفت و در واقع این مصاف به نوعی جایگزین فینال برگزار نشده لیگ اروپا بود که هم‌بازی های آزمون آن را باختند.

پاری سن ژرمن با این شکست 70 امتیازی ماند و در صدر جدول قرار دارد و تولوز با این برد 43 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.