جمعه 21 اردیبهشت 1403

تبریز

تبریز

وب‌گاه ورزش سه

حمید مطهری با توجه به حضورش در کادر فنی تراکتور تبریز دیگر در تیم ملی فوتبال فعالیت نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

پرونده هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی بسته می‌شود که استقلال و پرسپولیس، مدعیان اصلی قهرمانی کار سختی در پیش دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت استاد پیشکسوت گروه فلسفه دانشگاه تهران زنده یاد دکتر کریم مجتهدی صبح امروز (سه شنبه 11 اردیبهشت ماه) در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد. ** مجتهدی دنبال خودنمایی و جلوه‌گری نبود غلامعلی حدادعادل که خود تحصیلکرده رشته فلسفه دانشگاه تهران است در این مراسم به مناسبت روز معلم و سالروز درگذشت شهید مطهری خاطره‌ای از شهید مطهری نقل...

وب‌گاه ورزش سه

حمید مطهری اولین نشست خبری جنجالی خود را در تبریز پشت سر گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

بیژن و پیام حیدری دو داور فعال فوتبال ایران هستند که در مجموع 27 مرتبه در لیگ برتر سوت زده‌اند، که از این 14 مرتبه قرعه قضاوت‌شان به 4 تیمی مدعی و پر هوادار لیگ برتر خورده است.

وب‌گاه ورزش سه

روابط عمومی سپاهان عکس‌های جالبی را از آخرین تمرین طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش‌جهان منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی...

خبرگزاری تسنیم

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) میهمان تراکتور تبریز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم 6 هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال می‌گوید که آبی‌ها انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور دارند و امتیاز این مسابقه برای آنها حائز اهمیت است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. به گزارش عرشه آنلاین، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 1730 امروز سه شنبه آغاز شده است که امید عالیشاه توانست با کمترین احساس درد در تست پزشکی شرکت...

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است. بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، در مورد بی‌توجهی به درخواست طلافروش‌ها مبنی بر ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت صحبت کرد.