دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تبریز

تبریز

خبرگزاری تسنیم

شورای عالی قرآن در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدارشان تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه واکنش گروه‌ها و مقامات عراقی به خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و هیئت همراه آن‌ها در سانحه دردناک سقوط بالگرد، «عبدالعزیز المحمداوی» رئیس ستاد فرماندهی حشد شعبی در پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت. در پیام تسلیت المحمداوی آمده است: ضایعه از دست دادن مردان مومن و مجاهدی که آن‌ها را می‌شناختیم و در کنار...

وب‌گاه خبر آنلاین

هیات بدوی مجوز باشگاهی پس از بررسی کلیه مستندات باشگاه ها در چندین جلسه فشرده، و با توجه به گزارش های دپارتمان مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، تصمیمات خود در زمینه باشگاه های متقاضی دریافت مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا، ملی، بانوان و فوتسال را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی عصر فردا سه‌شنبه در قم تشییع خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

محمد عسگری، کارگردان «آسمان غرب» گفت: حجت الاسلام رئیسی از دل مردم بود و قلبش برای مردمش می‌تپید. این مساله وجه تمایز یک رئیس جمهور مردمی و اشخاص دیگری است که ریاست دولت‌های مختلف را برعهده گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین تصاویر رسمی از انتقال پیکر شهدای سقوط بالگرد رئیس‌جمهور از محل سانحه منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

پل طبیعت، برج میلاد و برج آزادی در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور کشور و هیئت همراه، امشب 31 اردیبهشت ماه 1403 خاموش می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با وجود در نظر گرفتن جرایم مالی برای سرخابی‌های پایتخت، به هر دو باشگاه پُرطرفدار تهران مجوز حرفه‌ای و ملی داد.

وب‌گاه ورزش سه

مجوز حرفه‌ای چند باشگاه از جمله چهار مدعی سرشناس از سوی کمیته بدوی صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ولادیمیر پوتین، در این ارتباط تلفنی که ظهر امروز صورت گرفت عمیق‌ترین تسلیت خود را نثار رهبر معظم انقلاب و همه مردم ایران کرد و خطاب به مخبر اظهارکرد: جنابعالی در جریان هستید که از روز گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا برای نجات زندگی ایشان کمک کنیم، اما متاسفانه فاجعه زودتر اتفاق افتاده بود. رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهور، شهادت رئیس جمهور فقید ایران را...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی عصر فردا سه‌شنبه در قم تشییع خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مراسم بدرقه شهدای سانحه بالگرد، فردا ساعت 9:30 صبح پیکر شهدا در تبریز بدرقه می شود.

خبرگزاری میزان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از عموم هموطنان به ویژه مردم تبریز دعوت کرد در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان شرکت کنند.