دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تبریز

تبریز

خبرگزاری تسنیم

در پی شهادت تنی چند از خادمان ملت ایران در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، سید پرویز فتاح با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از چهره‌های سیاسی شهادت رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت از دلایل تعطیل نشدن دولتی گفت و یادآورشد که در جلسه هیات دولت، اعضای دولت گفتند از رئیس جمهور می ترسیم، اعلام تعطیلی کنیم. او می گفت از خدمت به مردم انرژی می گیرم.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ملوان انزلی برای شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهانش پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم بدرقه شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و 7 تن از شهدای خدمت فردا ساعت 9:30 صبح در تبریز برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مالک رحمتی، از دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) بود که به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شده بود.

وب‌گاه الف

تبریز - احمد وحیدی، وزیر کشور در جلسه امروز شورای تامین آذربایجان شرقی، تراب محمدی را به عنوان سرپرست استانداری این استان منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مراسم بدرقه شهدای سانحه بالگرد، فردا ساعت 9:30 صبح پیکر شهدا در تبریز بدرقه می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «پل طبیعت» بزرگ‌ترین پل غیر خودرویی کشور به دلیل حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی سرنشینان پرواز خاموش می‌شود. روز گذشته یکشنبه 30 اردیبهشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مراسم بدرقه شهدای سانحه بالگرد، فردا ساعت 9:30 صبح پیکر شهدا در تبریز بدرقه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهاب زاهدی بازیکن تیم پرسپولیس که در تعطیلات زمستانی با جدایی از اردوی این تیم و برای بازی در جی‌لیگ راهی ژاپن شد به زودی به تهران برمی‌گردد. شهاب زاهدیو یکی از بازیکنانی‌ست که در لیست تیم ملی برای بازی‌های خرداد ماه قرار گرفته است. مصدومیت محمد محبی شانس دعوت دوباره از شهاب زاهدی را به اردوی تیم ملی افزایش داده. شهاب زاهدی از زمان ملحق شدن به تیم آویسپا فوکوئوکا در جی لیگ یکی از بهترین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی شهادت رییس جمهور مردمی و خادم‌الرضا (ع) «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» و هیات همراه را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: بِسمِ اللَهِ الرَحمَنِ الرَحِیمِ «منَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلًا» حادثه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی رسمی، درگذشت (شهادت) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تراب محمدی به عنوان سرپرست استانداری استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، موجب شد تا بسیاری از مسئولان فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی این واقعه را به جامعه هنری و ملت ایران تسلیت بگویند.

خبرگزاری تسنیم

حزب ندای ایرانیان در پیام تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ضمن تسلیت این حادثه، تصریح کرد: آرزو می‌کنیم خدای بزرگ در این شرایط پرتلاطم و سخت، مردم شریف ایران را در پناه خود از گزند و آسیب حفظ کند.