دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تبریز

تبریز

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگار صدا و سیما: دقایقی قبل پیکر شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه به معراج شهدا در تبریز منتقل شدند. امروز ساعت 4 بعدازظهر در مصلای شهر تبریز مراسم بزرگداشت این شهدا برگزار می‌شود. فردا صبح مراسم وداع مردم تبریز با رئیس‌جمهور شهید برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: پیکرهای مطهر شهدای خدمت روز سه‌شنبه اول خرداد از میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و سپس برای آیین های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجرائی رئیس جمهور از سوی محمد مخبر، مدیر قوه مجریه رئیس کمیته تشییع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه واکنش مقامات و گروه‌های لبنانی به فاجعه دردناک شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان آنها، انجمن علمای بیروت نیز به نوبه خود ضمن عرض تسلیت به رهبری و دولت و ملت ایران اعلام کرد که از دست دادن این بزرگواران خبری بسیار ناگوار و فاجعه‌ای بزرگ است و ما تنها می‌توانیم در برابر اراده و تقدیر خداوند راضی باشیم. ما...

خبرگزاری تسنیم

در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در واقعه سقوط بالگرد در حوالی ورزقان استان آذربایجان شرقی، رئیس صداوسیما و رئیس ساترا در پیام‌های جداگانه‌ای این واقعه را تسلیت گفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال از موعد پنج روزه برای فرصت اعتراض به تصمیم خود در مورد مجوز حرفه‌ای خبر داد. فدراسیون فوتبال از موعد پنج روزه برای فرصت اعتراض به تصمیم خود در مورد مجوز حرفه‌ای خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، دقایقی پیش در حالی سرنوشت درخواست 16 باشگاه لیگ برتری برای مجوز حرفه‌ای اعلام شد که سپاهان بدون جریمه موفق شد این لایسنس را دریافت کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه در پیامی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهان را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جزییات آخرین تمهیدات حمل و نقل ویژه مراسم اجتماع امام رضایی‌ها به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در روز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با وجود در نظر گرفتن جرایم مالی برای سرخابی‌های پایتخت، به هر دو باشگاه پُرطرفدار تهران مجوز حرفه‌ای و ملی داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور: مراسم باشکوه بدرقه پیکرهای شهدا فردا (سه شنبه اول خرداد ماه) از ساعت 9.30 صبح از میدان شهدا تا مصلا تبریز برگزار خواهد شد و سپس این شهیدان جهت مراسم و آیین های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جامعه مدرسین، شورای عالی، مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای عالی حوزوی در اطلاعیه‌ای مشترک از تعطیلی تمامی دروس نهادهای حوزوی کشور برای فردا سه‌شنبه خبر دادند. جامعه مدرسین، شورای عالی، مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای عالی حوزوی در اطلاعیه‌ای مشترک از تعطیلی تمامی دروس نهادهای حوزوی کشور برای فردا سه‌شنبه خبر دادند. به گزارش عرشه آنلاین، جامعه مدرسین، شورای عالی، مدیریت حوزه‌های علمیه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه فوق العاده امروز هیات وزیران معاون اجرائی رئیس جمهور از سوی مخبر «مدیر قوه مجریه» رئیس کمیته تشییع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه فوق العاده امروز هیات وزیران معاون اجرائی رئیس جمهور با حکم مخبر «مدیر قوه مجریه» رئیس کمیته تشییع شد.

وب‌گاه ورزش سه

سید حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به سانحه دلخراش سقوط بالگرد ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال چای سه شنبه 1 خرداد ماه ماه 1403 در این صفحه بخوانید و لذت ببرید. مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین...

وب‌گاه الف

رضا رویگری، جعفر دهقان، بهنوش بختیاری و چند تن از بازیگران دیگر با اظهارنظر خود به حادثه بالگرد هوایی ورزقان و شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش واکنش نشان دادند.