دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تبریز

تبریز

وب‌گاه خبر آنلاین

تراب محمدی به عنوان سرپرست استانداری استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، موجب شد تا بسیاری از مسئولان فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی این واقعه را به جامعه هنری و ملت ایران تسلیت بگویند.

خبرگزاری تسنیم

حزب ندای ایرانیان در پیام تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ضمن تسلیت این حادثه، تصریح کرد: آرزو می‌کنیم خدای بزرگ در این شرایط پرتلاطم و سخت، مردم شریف ایران را در پناه خود از گزند و آسیب حفظ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پل طبیعت در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور و هیأت همراه، امشب 31 اردیبهشت ماه 1403 خاموش می‌شود.

وب‌گاه الف

نماینده شاهین شهر با تاکید بر تشکیل مجلس دوازدهم در موعد مقرر گفت: مسئولان در انجام امور کشور محکم ایستاده اند و از جمله در مجلس هم روند انجام امور طبق معمول پیش خواهد رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز ساعت 4 بعد از ظهر در مصلی تبریز مراسمی برگزار خواهد شد و فردا صبح مراسم وداع مردم تبریز با رئیس جمهور خودشان را خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی در سانحه بالگرد به شهادت رسیدند. ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی در سانحه بالگرد به شهادت رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، روز گذشته 30 اردیبهشت ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی که برای بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی به‌ویژه افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود، دچار سانحه شد و رئیس‌جمهور کشورمان به...

خبرگزاری میزان

پیکر شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه به معراج شهدا در تبریز منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد وحیدی، وزیر کشور در جلسه امروز شورای تامین آذربایجان شرقی، تراب محمدی را به عنوان سرپرست استانداری این استان منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بزرگ تهران به عنوان قلب تپنده اقتصاد پایتخت شناخته می‌شود، اما فرسودگی بافت آن موجب نگرانی‌هایی شده است. بازار بزرگ تهران به عنوان قلب تپنده اقتصاد پایتخت شناخته می‌شود، اما فرسودگی بافت آن موجب نگرانی‌هایی شده است. بازار بزرگ تهران از جمله مکان‌هایی است که برای همه نام‌آشناست و شاید حداقل برای یکبار هم که شده گذر هر فردی به آنجا خورده است، بیشتر مردم بر این باورند که این بازار...

وب‌گاه عصر ایران

وی با بیان اینکه اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدا روز چهارشنبه توسط مقام معظم رهبری اقامه می‌شود، افزود: پیکر رئیس جمهور محبوب روز پنج شنبه در مشهد تدفین می‌شود. همچنین پیکر امام جمعه محبوب نیز روز پنج شنبه در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی نیز همان روز در شهرستان مراغه تدفین می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان پیامی صادر کرد. بر اساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَلوا تَبدیلًا در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مشارکت بیش از 2 هزار نیرو در عملیات جست و جوی بالگرد ریاست جمهوری، تاکید کرد: در عملیات جست‌وجو و رصد بالگرد ریاست جمهوری، از ظرفیت و تجهیزات هیچ کشور خارجی استفاده نشده بلکه تمام فرایند این عملیات با استفاده از توان، تخصص و تجهیزات هلال‌احمر انجام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد انصاری با انتشار یک استوری به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد. محمد انصاری با انتشار یک استوری به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، محمد انصاری این ضایعه را به ملت ایران و جامعه ورزش تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

احمد وحیدی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، اظهار داشت: همگام با استانداران و مجموعه وزارت کشور، راه این شهدای عزیز در خدمت به مردم شریف ایران را با توان مضاعف ادامه دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد بزرگداشت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور با انتشار بیانیه‌ای اعلام‌کرد که مراسم بدرقه شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و 7 تن از شهدای خدمت فردا - اول خرداد 1403- ساعت 9 و نیم صبح از میدان شهدا تا مصلی شهرستان تبریز برگزار خواهد شد و از آنجا به مشهد منتقل می‌شوند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر...