دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تداوم وعده های رئیس جمهور به کارگران / رئیسی مشکل مسکن را برطرف خواهد کرد؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع

در جلسه امروز (سه‌شنبه)، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، به مسائل و چالش‌های مربوط به کارگران اشاره کرده و وعده حل این مشکلات را به آنان داده است.

در جلسه امروز (روز سه شنبه) که مصادف با روز کارگر میباشد؛ رئیس جمهور این گونه سخنرانی کرد: بنای دولت این است که مشکل مسکن را اول به مدد الهی و سپس با بهره گیری از امکاناتی که در کشور وجود دارد، برطرف کنیم.

وی در این باره افزود که یکی از امکاناتی که در کشور هست و باید بابت آن شاکر خداوند متعال باشیم، زمین است.

رئیسی خاطر نشان کرد که ممکن است ما در مراکز استان ها علی الخصوص تهران، زمینی برای واگذاری نداشته باشیم اما در پیرامون شهرها امکانات زیادی در این زمینه وجود دارد؛ که باید با تلاش و همت ملت ایران بتوانیم از این اراضی بهره مند شویم.

بله درست است که ما در مراکز استان های کشور مشکل جدی درباره ی مشکل مسکن داریم اما در حومه های شهرها و استان ها، میتوان این واگذاری اراضی را به انجام رسانید.

رئیس جمهور در پایان سخنرانی خود افزود که: من از همه ی مدیران شرکت ها و کارخانجات و کارگاه ها میخواهم که همت کنند تا تعاونی های مسکن در همه ی حوزه های کارگری فعالیت کنند. وی خاطر نشان کرد که وزارت راه و شهرسازی هم کاملا آمادگی دارد؛ هم برای واگذاری مسکن و هم در زمینه ی تسهیلات.