جمعه 28 اردیبهشت 1403

تروریسم

تروریسم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو فرد روس و سه نهاد مستقر در روسیه به دلیل تسهیل انتقال تسلیحات بین روسیه و کره شمالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که دو فرد روس و سه نهاد مستقر در روسیه را به دلیل تسهیل انتقال تسلیحات بین روسیه و کره شمالی تحریم می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

اباصلت کبیری در یادداشتی در نقد سریال حشاشین می‌نویسد: به زعم برخی از منتقدین در ایران، مصر با ساختن حشاشین، قصد دارد تروریسم و خط تکفیر را به ایران و مذهب شیعه نسبت دهد و بالطبع با این برداشت، رگ و ریشه داعش نیز با شیفت به سمت ایران، موجبات تطهیر عرب زبانان می‌شود. تا چه حد چنین نیتی، در ذهن سازندگان سریال بوده، مشخص نیست و قاعده‌ی "مرگ شاعر"، مجوز هر نوع برداشتی از آن را برای مخاطب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع ملی ترکیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای از بمباران منطقه خارکوف و گارا در شمال عراق از سوی این کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه مؤثر و قاطع با تروریست ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم که خواستار پیدا کردن جایگزین برای حماس در نوار غزه شده بود، گفت که حاضر نیست «فتحستان» (حکومت فتح) را جایگزین «حماسستان» (حکومت حماس) کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عملیات زمینی در رفح نیز طی چند هفته آینده آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی اخوان المسلمین اردن با رد ادعاهای خبرگزاری رویترز مبنی بر قاچاق سلاح به اردن امنیت این کشور را از اصول ملی این جنبش خواند. معاذ الخوالده سخنگوی جنبش اخوان المسلمین شاخه اردن خبر منتشر شده رویترز را مردود خوانده و تاکید کرد که اخبار منتشر شده برخلاف اصول حرفه‌ای خبری و به نقل از منابع مجهول الهویه بوده و هیچ تلاشی از سوی آن خبرگزاری برای تماس با رهبران جنبش جهت صحت سنجی ادعاهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رود ارس را کاملا پایش می‌کنیم و آن آلودگی‌هایی که مطرح است به هیچ عنوان واقعیت ندارد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش «اقتصاد و قدرت دریامحور» که در مرکز پژوهش‌های علمی و مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن دهه کرامت گفت: نقش ما در حوزه اقتصاد دریامحور از زمان دفاع مقدس آغاز شده و امروز هم در پهنه‌های اقیانوسی جهان ادامه دارد. فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: عملیات مروارید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر دریادار ایرانی در همایش «اقتصاد و قدرت دریامحور» گفت: ما امروز با توجه به اقدامات علمی انجام گرفته شده توسط نخبگان بومی کشورمان، می‌توانیم بگوییم که چطور می‌توان از هر اقیانوس عبور کرد و با افتخار اعلام می‌کنیم که به نحوه عبور از اقیانوس‌ها اشراف داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر دریادار ایرانی با اشاره به انواع نبوغی که در ماموریت ناوگروه 86 رخ داد، گفت: نبوغ آماد و پشتیبانی، نبوغ مدیریتی و نظامی ما در این ماموریت ایجاد شد که امروز می‌توانیم بگویم ما در تمامی حوزه ها به نبوغ کامل در ناوگروه 86 دست یافته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگی ایران در سازمان ملل با انتشار فیلمی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: روز نکبت یادآور 76 سال آوارگی اجباری، غصب و اشغال سرزمین فلسطین است.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و وزیر امنیت عمومی ویتنام با امضای تفاهم‌نامه‌ای، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف انتظامی از جمله مبارزه با جرایم سازمان یافته، تروریسم، جرایم سایبری، مواد مخدر و قاچاق انسان تاکید کردند.