جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: باتوجه به منطقه عملیاتی و وضعیت بومی یا غیربومی بودن سربازان و با لحاظ کسری خدمت‌های تاهل و فرزندآوری و... میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود 14 ماه است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان "میدان جی" برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد.

شهردار منطقه 8 تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده حقوقی منطقه به ارزش 77 میلیارد تومان خبر داد.

با آغاز فصل بهار شاهد زادآوری گونه‌های مختلف و با ارزش در باغ وحش ارم سبز هستیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد.

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع اعلام و ابلاغ شد.

بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند از امروز به شکل اینترنتی بلیت موزه‌ها را تهیه کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی خبر داد.

وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت: بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارا است.

شهردار منطقه 16 گفت: در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان گفت: رای دیوان عدالت اداری باید اجرا شود و از حقوق دانشجو معمان به میزان استفاده از خدمات کسر شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دوچرخه‌هایی که در تهران در گذشته استفاده می‌شدند محو شده‌اند، گفت: صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر در حال از بین رفتن است و باید آن را احیا کنیم.

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد.