جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهر سبز 2024 ازبکستان منتخب پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در مسیر گردشگران جاده ابریشم از اردبیل 2023 ایران قرار گرفت.

به دنبال مرگ مشکوک زن میانسالی در حمام خانه‌اش در منطقه لواسان، همسر وی که اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورده بود، بازداشت شد.

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز در خصوص آخرین وضعیت قراردادهای سفر شهردار تهران به چین پرداختند و اعلام کردند که متاسفانه این قراردادها به هیچ عنوان شفاف نیست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت مرد شروری که مردم را در اتوبوس با زنجیر کتک زد، خبر داد.

مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه با برگزاری جلسات مشاوره رایگانِ وکلا و کارشناسان رسمی در مسجد به الگوی موفق مردمی‌سازی دستگاه قضا مبدل شده است.

صندوق نوآوری خدمات مشاوره‌ای را در 13 حوزه تخصصی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌دهد. این خدمات با هدف جلوگیری از موازی‌کاری و تقویت زیرساخت‌ها، به‌صورت یکپارچه و هماهنگ ارائه خواهد شد.

معاون علمی رئیس جمهور گفت: 90 درصد دارایی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دارایی‌های نامشهود است که امیدوارم ارزش‌گذاری شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبودها را جبران کنیم.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز بهداشتی را اعلام کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی جغرافیایی مدارس با خانواده‌ها همراهی خواهند کرد، گفت: مهر امسال چالش کمبود معلم نداریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را منصوب کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تصادفات در ابتدا خودروسازان، ایمن نبودن راه‌ها، عدم تجهیز جاده‌های مواصلاتی و مشکلات تأمین تجهیزات، قرار دارند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه تهران در بعد بهداشتی فقیرترین شهر در بین شهرهای کشور است، گفت: ان‌شاءالله خانه‌های سلامت و تندرستی نیز ذیل هیئت امنای محلات شکل خواهند گرفت و در ادامه نیز ما شاهد تشکیل کانون‌های جهادی سلامت خواهیم بود.

دانش آموزان پایه ششم دبستان باید در دو درس علوم و ریاضی در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند.