جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد ملی عفاف و حجاب معتقد است: بدون بزرگنمایی، طرح نور جزء طرح‌هایی است که وضع حجاب را یک مقدار بهتر کرده است. همه ما هم با جامعه مواجهه داریم و طبیعتاً محاسن و معایب طرح نور را می‌توانیم تا اندازه‌ای مشاهده کنیم.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور خبر داد.

خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال 1402 به صورت صدرصد پرداخت شد.

شهردار منطقه13 از تحقق 100 درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده با اتخاذ تمهیداتی خبر داد.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند!

بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه معاون علمی رئیس‌جمهور اطلاع دقیق داشته باشد، مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت 72 نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال 401 بوده است!

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استقاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از سال گذشته برای اجرا به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

دوره آموزش داوری مهر اصالت ملی توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

سرپرست حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: هم‌اکنون تراز دریاچه ارومیه به 1270.53 متر و وسعت آن 1790 کیلومترمربع و به حجم 2.34 میلیارد مترمکعب رسیده است.

عضو پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با اشاره به تبعات بی‌توجهی به آموزش و تأمین معلمان توانمند در اُفت کیفیت مدارس دولتی گفت: برنامه آموزش ضمن خدمت معلمان علوم و ریاضی متناسب با نیاز حرفه‌ای آنها نیست و آموزش تخصصی آنان بسیار کم است.

دادستان تهران اعلام کرد: تحقیقات قضایی پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه "ش" با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو، به پایان رسیده و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد. در این دوره حدود 7 برابر دوره پنجم اتوبوس خریداری شد.

همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و استادان دانشگاه رایگان خواهد بود.

دانش‌آموزان مجمع آموزشی معلم با اهدای 31 میلیون تومان در پرداخت بدهی سه نفر زندانی سهیم شدند.

معاون گردشگری برگزاری اکسپو 2024 از رشد 18 برابری سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.