دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تولیدات کشاورزی

تولیدات کشاورزی

وب‌گاه گسترش

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، برای افتتاح سد "قیزقلعه سی" خداآفرین در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز نوآوری کشت و صنعت "راما" و گلخانه کشت آکواپونیک افتتاح شد؛ این مجموعه نخستین مجوز رسمی آکواپونیک در کشور است که امکان صرفه‌جویی تا 98 درصد در مصرف آب را فراهم کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: نرخ بیکاری در 7-8 استان کشور زیر یک درصد است. وی افزود: این امر یک رکورد تاریخی به حساب می‌آید و برای حفظ این وضعیت، ادامه دادن همین روند در دولت اتخاذ شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان در دیدار سفیران بلاروس و ازبکستان در جریان همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری این استان گفت: همکاری ما در حوزه‌های معدنی و کشاورزی با کشورهای سرمایه‌گذار رقابتی نیست بلکه مکمل و تکمیل‌کننده یکدیگر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چرخه تولیدات کشاورزی و صنعتی دو بال قوی برای یکی از پهناورترین استان های کشور یعنی استان کرمان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چرخه تولیدات کشاورزی و صنعتی دو بال قوی برای یکی از پهناورترین استان های کشور یعنی استان کرمان است.

خبرگزاری دانشجو

ذبیح‌الله اعظمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید به عنوان یکی از مصوبات خوب مجلس یازدهم تلقی می‌شود که اهدافی همچون تقویت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، حمایت بیشتر از حقوق کشاوزان و. را دنبال می‌کند وی افزود: مجلس یازدهم تا کنون شصت مورد نظارت میدانی از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بارش‌های رگباری در مناطق مختلف ادامه دارد و پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد با ورود سامانه جدید بارشی از سه‌شنبه کاهش نسبی دما را هم خواهیم داشت. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بارش‌های رگباری در جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان و فردا، دوشنبه در مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد گفت: امروز و فردا در دیگر نقاط کشور شاهد جوی آرام هستیم،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر و به کشاورزان هشدار داد.