یک‌شنبه 13 خرداد 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده پلیس راهور فراجا بار دیگر کیفیت پایین خودروهای تولید داخل را که نقش پررنگی در بروز سوانح مرگبار رانندگی دارند، به باد انتقاد گرفت و گفت هرچه فریاد می‌زنیم خودروها باید ایمن باشد، اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وب‌گاه فرارو

شرکت پژو، قطعات خودرویی نظیر پژو 206 را به صورت پکیج و به هم پیوسته به ایران صادر می‌کرد و امکان آن نبود که بتوان یک قطعه از این مجموعه را به صورت مجزا تولید کرد. در نتیجه یا باید کل قطعات آن پکیج مجدداً تولید یا از همان قطعات استفاده می‌شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن‌سازی شدند، گفت: «متأسفانه در کشور ما تولید ناوگان خودرویی و تولید گواهینامه هم‌زمان با ایجاد زیرساخت‌ها نبوده و زیرساخت‌ها از میزان تولید خودرو و راننده، جامانده‌اند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آنکه سه مرد در انگلیس با اتهام «جاسوسی برای هنگ‌کنگ» مواجه شدند، وزارت خارجه بریتانیا امروز - سه‌شنبه - سفیر چین را احضار کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن‌سازی شدند، گفت: «متأسفانه در کشور ما تولید ناوگان خودرویی و تولید گواهینامه هم‌زمان با ایجاد زیرساخت‌ها نبوده و زیرساخت‌ها از میزان تولید خودرو و راننده، جامانده‌اند.»

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران گفت: به‌زودی سرمایه‌گذاری مشترکی با تمام قطعه‌سازان در سطح کشور و همچنین قطعه‌سازان ایران طرف قرارداد در کشورهای خارجی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم صورت می‌گیرد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن‌سازی شد؛ گفت: متاسفانه در کشور ما، تولید ناوگان خودرویی و تولید گواهینامه همزمان با ایجاد زیرساخت‌ها نبوده و زیرساخت‌ها از میزان تولید خودرو و راننده، جا مانده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ان‌شاءالله به‌زودی 2 هزار سایت دوربین جدید تا شهریورماه به جاده‌های کشور اضافه می‌شود تا تخلفات توسط پلیس هوشمند بررسی‌شود. همچنین نیاز پلیس به پایگاه‌های بیشتر نیز بررسی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته در مراسمی با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان از موتور دیزل با توان 4000 اسب بخار MP610 و لکوموتیو باری MAP30 رونمایی شد.

وب‌گاه گسترش

تکیه بر بن‌سازه‌های داخلی خودرو ایده‌ای است که در سند تحول مورد تأکید قرار گرفته است. اما به نظر می‌رسد که سیاستگذار، سند تحول دیگری را برای صنعت خودرو تدوین کرده که همان مشارکت صددرصدی با قطعه‌سازان و خودروسازان چینی است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت از هدفگذاری جهش کیفی و کمی صنعت خودرو در سال 1403 خبر داد و گفت: در حال پیگیری برنامه جامعی در صنعت خودرو هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز" حقوق بازنشستگی کارمندان دولت براساس دریافتی زمان اشتغال آنها - یعنی مجموع حقوق و فوق‌العاده شغل - پرداخت می شود.

وب‌گاه گسترش

در فروردین ماه سال 1403، ایران خودرو حدود سه هزار و 250 دستگاه از انواع محصول سورن را در خط تولید خود تکمیل کرد. تولید این تعداد سورن در بازه یک ماهه ابتدایی سال 1403، حدود 15 درصد از کل تولید این خودروساز در سال جاری را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

برخی از مدیران ارشد خودروسازی، به طور نامناسب عمل کرده و خود را برای همیشه مدیون مردم و سهامداران می‌کنند. این مدیران با انجام انواع رایزنی‌ها و لابی‌گری، خود را به بخش‌های ویژه و پردرآمد صنعت خودرو می‌رسانند و در نهایت به کسانی تبدیل می‌شوند که از این حوزه رانت‌های میلیاردی عایدشان می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، تولید خودرو در سال جاری رکورد یک میلیون و 700 هزار خودرو را جهت جبران کسری نیاز بازار خواهد زد.