سه‌شنبه 8 خرداد 1403

توپ و تور

توپ و تور

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال منچستر سیتی، قهرمانی لیگ برتر را برای چهارمین سال پیاپی با شکوه تمام جشن گرفت. در طول این رژه که روز یکشنبه 26 مه 2024 برگزار‌شد، بازیکنان سوار بر اتوبوس آبی رنگ با طرفدران خود این پیروزی را جشن گرفتند. در میان این شادی، جک گریلیش، هافبک میانی این تیم، زمانی که به نظر می‌آمد این اتوبوس روباز متوقف است، برای نشان دادن شادی خود به طرفداران، بر روی لبه کناری اتوبوس ایستاد که...

وب‌گاه مشرق نیوز

قرار بود وحید مرادی به همراه تیم ملی والیبال راهی برزیل شود، ولی در رخدادی کم‌سابقه، در فرودگاه دبی ناپدید شده و از آن موقع به بعد دیگر خبری از او نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طبق اعلام مدیریت باشگاه شهداب یزد از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ابتدا در مورد جام ملت‌های آسیا و پس گرفتن قهرمانی و حذف تیم ملی ژاپن گفت: پیشرفت در سطح دنیا در رشته فوتسال با سرعت رو به جلو می‌رود و این را می توان در عمل دید که تیمی مانند ژاپن که چندین دوره در مسابقات جام جهانی شرکت کردند حذف می‌شود و تیم‌هایی جدید که کسی روی آن‌ها حساب ویژه‌ای در قاره آسیا باز...

وب‌گاه فرارو

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که قرار بود از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد آغاز شود، اکنون با اعلام مدیریت باشگاه شهداب یزد از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ فشرده شده است.

وب‌گاه فرارو

پدرو پورو، ستاره اسپانیایی تاتنهام، بعد از دعوت نشدن به تیم ملی کشورش به سرمربی تیم ملی اسپانیا واکنش تندی نشان داد.

وب‌گاه فرارو

سرور جپاروف روز گذشته و در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال حضور داشت.

وب‌گاه تابناک

داورزنی که بعداز دو دهه سیطره بر والیبال ایران، پاییز سال گذشته طبق قانون از قدرت کنار گذاشته شد، حالا مشغول گردش‌های خارجی‌اش از شرق آسیا به قلب اروپاست و ثمره شیرین سالها مدیریت در ورزش را در دوران بازنشستگی، می‌چشد. مردم هم مشغول چشیدن آشی هستند که او در والیبال پخته!

وب‌گاه فرارو

با اعلام باشگاه استقلال، آن‌ها از علی خسروی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت صفحات مجازی و دلالان مجازی در والیبال ایران به شدت افزایش یافته و این موضوع به یکی از مهم‌ترین عوامل افت این رشته تبدیل شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: واقعا جنگندگی و صرف فعل خواستن بازیکنان را دوست داشتم. رفتار بازیکنان داخل زمین عالی بود و مانند یک تیم بودند.

وب‌گاه فرارو

مقامات فوتبال عربستان در نظر دارند که دو ستاره لیگ انگلیس را در تابستان 2024 به خدمت بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی با آرژانتین، واقعاً جنگیدن و خواستن برای پیروزی را نشان دادیم و بازیکنان شبیه یک تیم واقعی در زمین بودند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پیشین فدراسیون والیبال ایران در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا که در شهر بالی کشور فیلیپین برگزار شد، شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با ژاپن برای ما اهمیت زیادی دارد و برای تقابل با این تیم باید، تیمی استوار و محکم باشیم.