دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد. رییسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. آیت الله آل هاشم امام جمعه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد فروغی با انتشار یک استوری به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

جواد فروغی در پیامی شهادت خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و جمعی از همراهان را تسلیت گفت. در پیام قهرمان تیراندازی المپیک توکیو آمده است: «عروج ملکوتی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله رئیسی (خادم الرضا) و همراهان ایشان را به رهبر معظم و ملت بزرگ ایران، به ویژه جامعه ارزشمند ورزش صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم. قطعا شهادت این بزرگان ترجمه دیگری بود برای جمله...

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شهادت 3 مأمور پلیس در عملیات دستگیری یک شرور مسلح در تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از هلاکت یک شرور مسلح عامل درگیری با پلیس در منطقه نارمک خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی که مجرم به سمت مأموران و عابران درحال تیراندازی بود؛ برای جلوگیری از حادثه برای شهروندان اقدام به توقف وی کردند که در تیراندازی متقابل این شرور مسلح به هلاکت رسید. همچنین ماموران در صحنه درگیری نیز سلاح و مقادیری مهمات را از این شرور مسلح کشف و ضبط کردند.

وب‌گاه الف

پلیس تهران اعلام کرد تعداد شهدای درگیری شب گذشته اراذل و اوباش با مأموران پلیس پیشگیری به 3 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از هلاکت یک شرور مسلح درگیری با پلیس در منطقه نارمک خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پلیس تهران اعلام کرد: 3 مامور پلیس در درگیری با یکی از اراذل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

وب‌گاه ورزش سه

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهان را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

در درگیری با یکی از اراذل و اوباش در شرق تهران، 3 مأمور پلیس به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در درگیری با یکی از اراذل و اوباش در شرق تهران 3 مامور پلیس به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته سه مامور پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در نارمک به شهادت رسیدند. شب گذشته سه مامور پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در نارمک به شهادت رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، 3 مامور پلیس در درگیری با یکی از ارازل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

خبرگزاری تسنیم

3 مامور پلیس در درگیری با یکی از ارازل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصاد اروپا ممکن است دوباره وضعیتی بحرانی پیدا کند. قاره سبز در شرایطی آرام‌آرام از شوک ناشی از جنگ اوکراین خارج می‌شود که خطر گسترش جنگ و افزایش تنش در سطح اروپا این بخش از جهان را تهدید می‌کند. ترور نخست‌وزیر اسلواکی می‌تواند به مثابه سکته دوم اقتصاد اروپا باشد.