سه‌شنبه 1 خرداد 1403

جنبش مقاومت حماس

جنبش مقاومت حماس

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه اعتراف کرد، براساس ارزیابی انجام گرفته در ساختار ارتش اسرائیل، هنوز راه زیادی برای مقابله و متلاشی کردن ساختار تشکیلات حماس پیش روی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا از نخست‌وزیر اسرائیل در برابر درخواست دادستان دیوان کیفری بین‌المللی حمایت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن و بلینکن از نتانیاهو در برابر درخواست دادستان دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم جلب سران صهیونیست حمایت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به نقش وزیر خارجه فقید کشورمان در حمایت از جریان مقاومت، تأکید کرد که رهبر معظم انقلاب، در جنگ سخت با کشورهای مستکبر و توسعه‌طلب، وظیفه رهبری امت اسلامی را بر عهده دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش المجاهدین فلسطین شهادت رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراهشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش المجاهدین فلسطین با انتشار بیانیه ای، شهادت رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراهشان را در سانحه سقوط بالگرد به ملت و دولت ایران تسلیت گفت و تاکید کرد مواضع آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان در حمایت از ملت فلسطین را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین سفر خارجی سید ابراهیم رئیسی درست یکماه پس از انتخابات ریاست جمهوری در شهریور این سال به تاجیکستان انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری سوریه امروز (دوشنبه) از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه شهر حمص خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان ارشد دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) خواستار صدور قرار بازداشت برای سران رژیم صهیونیستی از جمله نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان ارشد دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) خواستار صدور قرار بازداشت برای سران اسرائیل از جمله نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهوری فقید ایران در 34 ماه دوران ریاست خود در دولت سیزدهم 28 سفر خارجی داشت و در این مدت توسعه روابط و تقویت مراودات سیاسی با کشورهای همسایه را در اولویت کاری سیاست خارجی ایران قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام فرمانده کل سپاه درپی شهادت ابراهیم رئیسی آمده است: او در اوج آرامش و سکینه قلبی، ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست و شبانه روز در اندیشه و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم و همراه سازی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه واشنگتن پست با انتشار گزارشی ادعایی ضمن اشاره به شهادت رسیدن ابراهیم رئیسی به همراه حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در حادثه سقوط بالگرد در شمال غرب ایران ادعا کرد، همزمان با انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری ایران به واسطه انفعال دولت بایدن مذاکرات هسته ای میان این کشور و قدرت های جهانی جهت احیای برجام متوقف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رسانه های بین المللی با انتشار گزارش هایی به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری ایران واکنش نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و برخی مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران با واکنش گسترده مقامات رسمی کشورهای دنیا همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیاستمداران و چهره های سیاسی پیام هایی را منتشر و شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند.