یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

جنگ اقتصادی

جنگ اقتصادی

وب‌گاه گسترش

رضا مراد صحرایی گفت: ما جذب گسترده‌ای داریم و در این جذب گسترده، افراد متناسب با توانایی‌های خود جذب آموزش و پرورش می‌شوند و کسانی که از گذشته در آزمون‌ها شرکت می‌کردند یا سابقه حق التدریس دارند، قانونگذار برایشان تعیین تکلیف کرده است.

وب‌گاه گسترش

سجاد خراسانی - کارشناس روابط عمومی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه چین اعلام کرد افزایش چشمگیر تعرفه آمریکا بر محصولات چینی نشان می‌دهد که برخی افراد در واشنگتن، عقل خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه گسترش

محمود صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به برنامه هفتم توسعه، گفت که در این برنامه حکمی مبنی بر بازنگری و شفاف‌سازی اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان گنجانده شده است. وی افزود که حتما 80 درصد سهام این صندوق در بورس عرضه خواهد شد تا شفاف‌سازی کامل محقق شود.

وب‌گاه الف

عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران با اشاره به اظهارات منتخب تهران در مجلس دوازدهم درباره قیمت دلار نوشت: ویژگی صصامی که او را از دیگر اقتصاددانان متمایز می‌کند این است که برای کاهش قیمت ارز بهبود روابط سیاست خارجی یا کاهش کسری بودجه را صراحتا مطرح نمی‌کند بلکه برای رؤیای کاهش قیمت ارز مسیر دیگری در نظر دارد و باید ببینیم با ورود به مجلس می تواند آن را محقق کند یا نه و در واقع چگونه می خواهد محقق کند؟

وب‌گاه فرارو

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

وب‌گاه گسترش

نایب‌رئیس اتحادیه فرش دستباف اعلام کرد که در حال حاضر صادرات فرش به میزان میلیارد دلاری رسیده است که در گذشته تنها یک تاجر برای خود انجام می‌داد. به عبارت دیگر، حجم صادرات فرش به طور کلی افزایش یافته است و این عملکرد صادراتی به تمام صنعت فرش تعمیم یافته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور اعلام کرد که حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید بازگشته‌اند و بر ضرورت حل مشکل مسکن برای کارگران تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور از بازگشت حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید خبر داد و بر لزوم رفع دغدغه مسکن برای کارگران تاکید کرد.