سه‌شنبه 1 خرداد 1403

جودو

جودو

وب‌گاه ورزش سه

سردار سید مهدی موسوی از جودوکاران استان تهران در پی حادثه بالگرد رئیس جمهور به شهادت رسید.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک لس آنجلس 2028 اعلام کرده این شهر 4 سال زودتر از زمان برگزاری، همه چیز آماده یک رویداد بزرگ است.

خبرگزاری تسنیم

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2028 لس‌آنجلس در آخرین بروزرسانی خود در خصوص آمادگی این شهر برای میزبانی این دو رویداد، رشته‌های ورزشی، اماکن تمرینی و اطلاعات مربوط به دهکده بازی‌ها را منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

آلفانی می‌نویسد، هرچند برای ایجاد «تعداد زیادی از سلسله‌های ثروتمند» که در طول دوره صنعتی‌شدن به وجود آمد، به خلاقیت و نوآوری زیادی نیاز بود، این ثروت‌ها با دنبال‌کردن سیاست و مناصب عالی و یا ادغام با اشراف به‌سرعت مسیر متفاوتی را درپیش گرفتند. روایت او نشان می‌دهد خانواده‌های ماسک و اندرسن در یک نسل آینده، ثروتشان بیش‌تر شبیه رانت به نظر می‌رسد و قابل‌توجیه نخواهد بود، به همین دلیل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره نقش فدراسیون ناشنوایان در بازی‌های آسیایی گفت: مسئولیت تمام مسابقات بزرگی که به صورت رویدادهای چند رشته‌ای برگزار می‌شود، به عهده استاندار و نقش اصلی فدراسیون نیز آماده‌سازی تیم‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون ناشنوایان که در اعزام تیم‌ها و ورزشکاران ناشنوایان به رویدادهای بین‌المللی ناموفق بوده، به طور قطع نمی‌تواند رویداد بزرگی مثل بازی‌های‌آسیایی را مدیریت کند و به همین دلیل مدیریت برگزاری این رویداد به نهادهای غیرتخصصی دیگر سپرده شده است.

وب‌گاه فرارو

از همه شایعات عجیب‌تر اینکه فائزه توسلی، نایب‌رئیس مستعفی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، فاش کرده بود وحید جدی و یک جودوکای دیگر در شرایطی در مسابقات بیرمنگام به مقام قهرمانی رسیدند که نه‌تن‌ها نابینا یا کم‌بینا نیستند، بلکه گواهی‌نامه رانندگی هم دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کمیته المپیک گفت: در لایحه بودجه‌ای که به مجلس رفت، ردیف اصلی بودجه ما که مربوط به رویداد‌های بین المللی بود حذف شد.

وب‌گاه ورزش سه

دبیرکل کمیته ملی المپیک می گوید پیش بینی این کمیته از تعداد ورزشکاران اعزامی به پاریس بیش از 35 نفر است.

وب‌گاه الف

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: دلیل تاخیر در برگزاری جلسات هیات اجرایی ابلاغ نشدن بودجه در پایان اسفند بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: 125 نفر در قالب 19 تیم در رشته‌های فوتسال، کشتی، کاراته، جودو، والیبال و والیبال ساحلی به جهانی ایتالیا اعزام خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قهرمان سابق جودوی جوانان آسیا به علت عارضه قلبی درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قهرمان سابق جودوی جوانان آسیا به علت عارضه قلبی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن جودو کشورمان، جمعه شب به دلیل عارضه قلبی درگذشت.