یک‌شنبه 13 خرداد 1403

حزب عدالت و توسعه

حزب عدالت و توسعه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه دستان آمریکا و اروپا به خون ملت فلسطین آغشته است، تأکید کرد که جنایت‌های نتانیاهو را قبل از آنکه از کنترل خارج شود، باید با اتحاد بشریت مهار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کمیسیون اتحادیه اروپا وعده داده به زودی برای حمایت از پناهجویان سوری مقیم ترکیه بودجه یک میلیارد یورویی اختصاص دهد. اما برخی از سیاستمداران ترکیه به این رفتار اروپا بدبین و معترض هستند و بر این باورند که ادامه این وضعیت، ترکیه را با مشکلات بیشتری مواجه می‌کند. امید اوزداغ رهبر حزب راست افراطی ظفر اعلام کرده که اختصاص کمک مالی جدید یک میلیارد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ترکیه در بحران اقتصادی به سر می‌برد، دولت اردوغان متعهد شده که در آنکارا و از جیب مردم، برای سومالی یک سفارتخانه بزرگ بسازد.

وب‌گاه عصر ایران

حزب عدالت و توسعه ترکیه در بیانیه‌ای، سفر رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور به ایران را که پیش‌تر برخی رسانه‌های ترکیه‌ای از آن خبر داده بودند، تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اردوغان به ایران می‌آید و در مراسم خاکسپاری شهید رئیسی در مشهد شرکت می‌کند اردوغان فردا به ایران می‌آید و در مراسم خاکسپاری شهید رئیسی در مشهد شرکت می‌کند عمر چلیک سخنگوی حزب عدالت و توسعه گفت؛ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه فردا به ایران می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان اطمینان داد که نتانیاهو و کسانی که در نسل‌کشی در غزه شریک هستند، در قبال هر قطره خونی که ریخته‌اند، پاسخگو خواهند بود و با عدالت روبرو می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبر سفارش یک دستگاه خودرو برای بالاترین مقام دینی دولت اردوغان، مانند یک بمب خبری منفجر شده و توجه همه محافل سیاسی ترکیه را به سوی خود جلب کرده است. ماجرا از این قرار است که علی ارباش مفتی اعظم و رئیس تشکیلاتی دینی دولت ترکیه که مدیریت تمام مسائل فقهی - دینی، مساجد و ائمه جماعات را بر عهده دارد، یک خودرو گرانقیمت سفارش داده که تنها چند دستگاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت اردوغان به منظور مبارزه با تورم، از مردم خواسته ریاضت اقتصادی در پیش بگیرند اما اغلب مقامات این کشور، خودروهای لوکس مرسدس بنز و آئودی سوار می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که «متین گوراک» رئیس ستاد مشترک این کشور با «اسامه عسکر» همتای مصری خود درباره ساخت کارخانه های اسلحه سازی در مصر گفت وگو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از کارشناسان بین‌المللی انرژی و اقتصاد، معتقد است که ترکیه، پس از شکست در تحقق اهداف سند چشم‌انداز 2023 میلادی، باید هر چه زودتر چشم‌انداز 20230 را تدوین و منتشر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درخواست وزیر دادگستری ترکیه از دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) تشکیل پرونده‌ای علیه اسرائیل به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امورخارجه ترکیه شنبه شب به ادعای وزیر امورخارجه اسرائیل درخصوص استقبال از اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در آنکارا پاسخ داد و اعلام کرد شما باید برای کشتار و نسل کشی خجالت بکشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امورخارجه ترکیه شنبه شب به ادعای یسرائیل کاتس وزیر امورخارجه اسرائیل درخصوص استقبال از اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در آنکارا پاسخ داد و اعلام کرد شما باید برای کشتار و نسل کشی خجالت بکشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگران اقتصادی ترکیه می‌گویند: تا زمانی که دولت همچنان مشغول ولخرجی و اسراف است، حرکت در مسیر ریاضت اقتصادی بی‌معنی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات شهرداری های ترکیه برای گروهی از ناظران حامل پیامی روشن بود، انگاری پایان عصر یکه تازی اردوغان فرا رسیده و رئیس جمهوری ترکیه باید مقدمات خروجش از میدان سیاست را فراهم کند، مقوله ای که فعلا یک فرضیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ترکیه با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه دیدار کرد.