سه‌شنبه 1 خرداد 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگردان سریال «سلمان فارسی» نوشت: نگاه فرهنگی آیت‌الله رئیسی و مساعدت‌های دولت ایشان، تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی کاروان سلمان فارسی داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: پست و مسئولیت برای آیت الله رئیسی مهم نبود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

علاقه و ارادت آیت‌الله کورانی به آستان مقدس امام زمان (ع) موجب شد حاصل سال‌ها تلاش علمی خود را در حوزه مهدویت استفاده کرده و کتاب‌های بسیاری در این حوزه تألیف کند.

خبرگزاری تسنیم

خاک کشور ما به برکت سفر تاریخی امام رضا (ع) به ایران و سپس سفر حضرت معصومه (س) به این سرزمین، به وجود تعداد زیادی از فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) متبرک شده است.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم با اعتقاد به اینکه علم در تعارض با قرآن نیست، خاطرنشان کرد: اگر به خوبی از قرآن استفاده کنیم مسیر علم را برای ما هموار می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه زائران کشورمان، شهر پیامبر (ص) تا مکه مکرمه را با قطار سریع السیر حرمین طی کردند و پس از حدود دو ساعت به مقصد رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه زائران کشورمان، شهر پیامبر (ص) تا مکه مکرمه را با قطار سریع السیر حرمین طی کردند و پس از حدود دو ساعت به مقصد رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

سفیر کشورمان در عربستان ابراز امیدواری کرد که بعد از پایان عملیات حج 1403، شاهد استمرار حضور عمره‌گزاران ایرانی در عربستان باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در همایش بین المللی خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول، ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: امام خمینی پرچمدار نهضت بزرگ اسلامی و بیداری مسلمانان بود و امروز هم پرچم در دست رهبر معظم انقلاب است نهضت ما یک نهضت دینی و اسلامی است. اسماعیلی ادامه...

خبرگزاری تسنیم

وقتی به مناظرات امام رضا علیه‌السلام توجه می‌کنیم، به یکسری اصول رفتاری دست می‌یابیم که می‌توان آنها را به عنوان شاخصه‌های یک مناظره خوب و اخلاق‌مدار به کار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت. علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش عرشه آنلاین آیت‌الله شیخ علی کورانی از شاگردان و یاران شهید سیدمحمدباقر صدر و از اعضای فعال حزب الدعوه بودند و به همین واسطه برخی از بزرگان...

وب‌گاه الف

علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت.

خبرگزاری تسنیم

بانوان در ایام برگزاری مراسم حج تمتع، در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند برای زیارت مرقد مطهر پیامبر اکرم و برپایی نماز وارد مسجدالنبی شوند.