یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوق بشر

حقوق بشر

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد حقوق بشر، طی نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تدوین طرح قانونی با موضوع «تحریم مقامات و نهادهای دخیل در سرکوب جنبش دانشجویی معترض در آمریکا» شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«با توجه به اینکه اکنون نزدیک به سه‌سال و نیم از زمانی که امکان احیای برجام وجود داشت، گذشته و شرایط، هم به لحاظ فنی و هم سیاسی تغییر بسیاری کرده است، دیگر مشکل می‌توان تصور کرد که برجام 94 به همان شکل قبلی قابل احیا باشد. اکنون غنی سازی در ایران بسیار پیشرفت کرده و به نظر نمی‌رسد که پیش فرض آمریکا در مورد یک‌سال زمان بعد از نقطه گریز هسته ای، مفروضی قابل تحقق باشد.» کورورش احمدی در...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار تدوین طرح قانونی با موضوع "تحریم مقامات و نهادهای دخیل در سرکوب جنبش دانشجویی معترض در آمریکا" شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز شنبه به وقت محلی در پاسخ به پرسش رسانه ها درباره اخبار منتشر شده درباره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر اساس اسناد بین‌المللی، جنایات جنگی و نسل‌کشی است که نظامیان و حاکمان آن باید تاوان دهند و کیفر ببینند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه‌قضاییه در نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد. «کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه‌قضاییه در نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد. به گزارش عرشه آنلاین، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه...

وب‌گاه عصر ایران

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد «بهنام نجفی» متهم به کلاهبرداری سازمان‌یافته خرید و فروش گسترده حواله‌جات خودرو به کشورمان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه‌قضاییه در نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه الف

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تجزیه و تحلیل تصاویر به دست آمده از ماهواه «کوپرنیکوس سنتینل -1»، از ابتدای حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به شهر رفح در 12 روز پیش، حدود یک هزار و 400 ساختمان در این شهر آسیب دیده یا به طور کلی ویران شده است.

وب‌گاه فرارو

با گذشت چند دهه از جنگ ایران و عراق، ملیت و تعداد اسرای خارجی حاضر در کشور تغییر کرد. اسفند 1401 بود که معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری گفت: «اکنون حدود هفت هزار اتباع خارجی در زندان‌های کشور ما هستند که 6 هزار و 620 زندانی از اتباع افغانستان و بعد از آن اتباع پاکستان، عراق، ترکیه، هند و جمهوری آذربایجان بیشترین تعداد زندانی را در ایران دارد.» در همان سال بود که وزارت...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد «بهنام نجفی» متهم به کلاهبرداری سازمان یافته به ایران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد «بهنام نجفی» متهم به کلاهبرداری سازمان یافته از طریق خرید و فروش گسترده حواله جات خودرو، به ایران شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.