یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حمله تروریستی

حمله تروریستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور اتریش از جلوگیری از وقوع یک حمله تروریستی در یکی از شهرهای اتریش که قرار بود توسط یک نوجوان 14 ساله حامی داعش با چاقو انجام شود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس شهر گراتس اتریش یک دختر 14 ساله را که گفته می شود برنامه ریزی یک "حمله تروریستی با چاقو" را در مرکز شهر داشته است دستگیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در بامیان افغانستان، چهار نفر از جمله سه گردشگر اسپانیایی کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در بامیان افغانستان، چهار نفر از جمله سه گردشگر اسپانیایی کشته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیوان بین‌المللی دادگستری خواست تا با درخواست آفریقای جنوبی درباره موضوع جنایت‌های این رژیم و نسل کشی مردم غزه مخالفت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روز پس از تلاش برای ترور رئیس دولت اسلواکی، «رابرت کالیناک» معاون وی امروز (پنجشنبه) خبر داد که وضعیت «روبرت فیکو» پایدار ولی کماکان «بسیار خطیر» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر خود به تاجیکستان با رئیس جمهور این کشور دیدار و تبادل نظر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در گردهمایی فرماندهان ارشد پدافند غیرعامل مناطق ویژه نفتی به میزبانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، حکم فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و HSE صنایع غرب بندرعباس توسط غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعطا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس و سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان شهید وی در حمله تروریستی رژیم صهیونستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می‌شود. این مراسم که با شعار "آرمان مقاومت تنها راه نجات فلسطین بوده و هست" پنجشنبه 27 اردیبهشت در گلستان شهدی اصفهان با حضور 13 خانواده شهید طریق القدس اخیر برگزار می‌گردد. خانواده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاتیلوف تاکید کرد که این تامین مالی کی‌یف نه تنها آن را به «ارتکاب جنایات جنگی» جدید تحریک می‌کند، بلکه منجر به طولانی شدن و تشدید درگیری می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا با امضای طرح ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه، آن را به قانون تبدیل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات «وعده صادق» به مثابه نقطه عطفی در مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی، منجر به احیای بازدارندگی و تقویت موازنه نیروها به نفع ایران و محور مقاومت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاکستان و آمریکا در پایان مذاکرات جامع ضدتروریسم، داعش خراسان و طالبان پاکستان را مهمترین چالش‌های امنیتی برای منطقه و جهان خواندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه «امروز در داخل اسرائیل نیز این اجماع نظر وجود دارد که آن‌ها شکست خورده‌اند» ف تصریح کرد: نتانیاهو می‌گوید که یک گام با پیروزی فاصله دارد و حتی هم‌پیمانانش به خاطر این اظهارات او را به سخره می‌گیرند.