جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

جدول مربوط به منابع و مصارف حوزه انرژی لایحه بودجه 1403 کل کشور توسط نمایندگان مجلس تصویب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر 750 هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران...

جهانگیر سخنگوی جدید قوه قضاییه: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌. استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده ور در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است. منبع: مهر

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد.

یکی از نمایندگان مجلس گفت: جداول لایحه بودجه 1403 که اکنون در صحن علنی در حال بررسی است در سیستم نمایندگان نمایش داده نمی‌شود.

مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه این هفته خود به طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می پردازد.

امیر سرتیپ الهامی گفت: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنیم.

جامعه اسلامی مهندسین فهرست کاندیداهای منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را منتشر کرد.

در بازنشر گفتگوی امیر بختیاری در خبرگزاری خبرآنلاین، درباره عملیات ها در سال های ابتدای دورای دفاع مقدس، سهوا نام آقای محسن رضایی به جای نام آقای مرتضی رضایی منتشر شده بود که این اشتباه برطرف شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی 1.8 میلیارد یورو برای بنیه دفاعی کشور اختصاص دادند.

علی بهادری جهرمی گفت: الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانون در زمینه مقابله با بی حجابی نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار توئیتی به سخنان اخیر مهدی نصیری واکنش نشان داد.

جریان خالص‌سازی توسط دولت و حامیانش در طول چند سال گذشته، دامن محمدباقر قالیباف را بیشتر از هر فرد دیگری گرفته و رئیس مجلس یازدهم از این موضوع خشمگین است. برنامه یکدست کردن به اختلاف سیاسی میان نیروهای جریان اصولگرا برای خالص‌سازی بیشتر منجر شد.

واکنش علی ربیعی به «هجمه سنگین» دولت به مرکز پژوهش‌های مجلس نوشت: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین نکاتی را درباره لایحه عفاف و حجاب مطرح کرد.