جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور گفت: اجرای طرح انسداد مرزها با توجه به دستور رئیس‌جمهور در حال پیگیری است.

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به کم شدن اطرافیان قالیباف در مجلس دوزادهم گفت: «عِده و عُده آقای قالیباف برای ریاست مجلس کم شده است. مجموعه آن‌هایی که از شورای ائتلاف در انتخابات مجلس رأی آوردند حدود 80 نفر هستند که این تعداد کفاف رأی آوری را در ریاست مجلس ندارد و نیازمند تعامل است.»

سید ابراهیم رئیسی عصر روز پنجشنبه 7 اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد. حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است./ عصرایران

یک نماینده مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: متأسفانه آنچه ما می‌بینیم این است که پشت پرده این قانون سند 2030 است، علیرغم درخواست مکرر ما برای رفع نواقص اما این نواقص رفع نشده است.

عکسی دیده نشده از رهبر معظم انقلاب در سال 1348 در کنار اولین فرزند خود خجت الاسلام مصطفی خامنه‌ای را مشاهده بفرمایید. منبع: ساعدنیوز

تصاویری از چهره غمگین سیدحسین خمینی، در مراسم ختم مادرش منتشر شد.

یک نماینده ادوار مجلس با انتشار توئیتی از مدرک دکترای رئیس دولت سیزدهم از دانشگاه پاکستان انتقاد کرد.

نماینده چابهار در مجلس خطاب به رئیسی گفت: حضور شما در بین مردم سیل زده قطعا موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت شما بر دولت قبل است اما صرف آمدن مسئولان و گرفتن عکس یادگاری و احیانا ریختن قطره ای اشک دردی از مردم دوا نمی کند.

نماینده تاکستان در مجلس گفت: عزیزان شورای نگهبان 12 دوره بنده را تایید کردید اما آقایان خاتمی و صادقی مقدم بگویید که برای انقلاب اسلامی چکار کرده اید که من نکرده ام؟ افرادی را که فتنه کرده و از فتنه گران حمایت کردند، تایید کردید اما رجب رحمانی به همراه 26 نماینده مجلس انقلابی را تایید نکردید.

محمدرضا عارف در پیامی به سیدحسین خمینی درگذشت عروس ارشد امام خمینی را تسلیت گفت.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع گفت: گرچه بهره‌مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی را به سرانجام رساند.

یادگار امام با انتشار پیامی، درگذشت آیت الله ضیاء الدین نجفی تهرانی را تسلیت گفت.

طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس به 330 نفر در جلسه علنی مجلس رأی نیاورد.

عضو کمیسیون کشاورزی، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: افزایش قیمت دلار روی تمام اقلام مورد نیاز زندگی مردم تاثیر می‌گذارد و رابطه مستقیمی با آنان دارد. دولت باید این مسئله را کنترل کند و به اصطلاح هوای مردم را داشته باشد.

نماینده تربت حیدریه در جلسه علنی مجلس در تذکری در خصوص جداول بودجه گفت: بر اساس گفته رئیس مجلس نمایندگان تا ساعت 23 امشب فرصت طرح پیشنهاد در جداول بودجه را دارند حال اینکه کمیسیون تلفیق اصل گزارش را ارائه نکردند و ما باید در خلاء پیشنهاد دهیم.

نماینده تهران در توئیتی از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.