جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

قطعا مواضع محمدباقر قالیباف در مجلس دوازدهم در قیاس با مجلس یازدهم بسیار ضعیف‌تر خواهد بود.

محمد حسین عظیمی، دبیرکل جبهه ایران اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) در پاسخ به این سوال که در انتخابات مجلس، اصولگرایان نیروهای انقلابی چند تا لیست دادند و این موضوع نشان از وجود انشقاق میان اصولگرایان می دانید، گفت: این همان بحث تمامیت‌خواهی است. اصلا بدتر از این‌ها؛ ثروت‌طلبی، قدرت‌طلبی، تمامیت‌طلبی. یک افرادی بیایند و بگویند نوکرهای من باشند، راننده من باشد، داماد من باشد، کیف‌کِش...

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: اینکه کسانی خود را دانا به دستورات خدا دانسته و از این منظر بخواهند به مردم امر و نهی کنند، جوابگوی نسل جدید نیست. این استدلال‌های درون دینی شاید برای گروه‌های حوزوی مناسب باشد.

من به برادر عزیز شمخانی عرض میکنم فعالیت اقتصادی الزامات والتزامات خود را دارد چون خود را اولی از دیگران به نصیحت میدانم به ایشان و همردیفان ایشان درکشوری ولشکری توصیه می‌کنم تکلیف خود را از حیث فعالیت اقتصادی روشن کنید وافکارعمومی را با اصلاح امور اقناع کنید.

رهبری در سال 95 فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم / الان قاعدتاً اصلاح‌طلب‌ها باید برای نحوه ارتباط فکر دیگری بکنند / الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که برخی در تلاش هستند هفته آخر مجلس طرح صیانت که از دستور کار خارج شده بود، مجددا مورد بررسی قرار گیرد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم، در گفتگوی تصویری با سال‌نامه، به نحوه ارتباط خود با رهبری و حل مشکلات اصلاح‌طلبان اشاره و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است. جهانگیری گفت: «از اول واقعاً نمی‌دانستم دوستان اصلاح‌طلب با حرف‌هایی که می‌زدند چقدر می‌خواهند در انتخابات جدی وارد شوند. آنها دغدغه‌هایی راجع به انتخابات گذشته داشتند که هیچوقت هم از من از طرف جریان چنین چیزی...

تلاش ها برای دور کردن قالیباف از صندلی ریاست مجلس آینده از سوی تندروها شدت گرفته است.

سایت اصولگرای مشرق در گزارشی در مورد عملکرد مجتبی ذوالنوری در مجلس نوشت: نماینده ای که فکر می کند نمایندگان اختیار کافی نداشته اند نباید اساسا نامزد انتخابات می شد و اکنون نیز حق ندارد به سیاق امثال میرحسین موسوی؛ زیر میز بازی بزند.

خانه ملت تصاویری از نشست علنی 9 اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است.

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند.

رئیسی تاکید کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

تندروها تلاش همه جانبه ای را برای حذف قالیباف از کرسی ریاست مجلس آینده شروع کرده اند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد انتقادات نمایندگان به دولت در روزهای پایانی عمر مجلس یازدهم، بیان کرد: حال ان‌شاالله که از روی دلسوزی است، ما برخی از مباحثی که مطرح می‌شود را از روی دغدغه می‌دانیم اما...

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

برخی از نمایندگان مجلس، صبح امروز در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند.