جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد یکی از نمایندگان برای تشکیل جلسات صحن مجلس در هفته آینده، پاسخ داد.

مبلغ 1500 میلیارد تومان به جدول شماره 7 برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور با موافقت نمایندگان اضافه شد.

مرجع تقلید شیعیان با حمایت از «طرح نور» حجاب گفت: مکرر درباره اقتصاد و معیشت مردم داد زدیم و نگران زندگی مردم هستیم، برای برطرف شدن ربای خانمان سوز در بانک ها فریاد زدیم، درباره جلوگیری از فساد تذکر دادیم و ادامه می‌دهیم و به همان ترتیب درباره حجاب به شدت حساس هستیم.

کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا و اعتبارات دستگاههای اجرایی است، در مجلس شورای اسلامی با مخالفت نمایندگان مواجه شد.

عکسی از برخی از نمایندگان فعلی مجلس که در مجلس دوازدهم حضور نخواهند داشت را مشاهده می کنید.

تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال 1366 را مشاهده می کنید.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 امسال به رغم پیچیدگی‌هایی که بودجه 1403 داشت، مجلس با همکاری دولت تلاش کرد که کمترین تغییرات را در آن اعمال کند و مجلس شورای اسلامی حتی یک ریال بر مالیات‌ها اضافه نکرده است.

سردار شریف با اشاره به قدرت نظامی کشور با توجه به رقم زدن عملیات وعده صادق اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس، لحظه‌ای برای توانمند شدن کشور تحت تدابیر رهبر انقلاب را از دست ندادیم. دفاع مقدس، تهدیدی بود که به فرصتی استثنایی تبدیل شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال 1403 مربوط به منابع را تصویب کردند.

نماینده بستان آباد در مجلس گفت: اگر در قانون آمده که گشت ارشاد تشکیل شود، تشکیل دهند، اما اگر نیست، به نظرم باید تجربه گذشته و اقدامات قبلی راهنمای مسیر باشد و از اقدامات امنیتی و قضایی در مواجهه با یک مساله فرهنگی اجتناب شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه را رفع کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این منطقه راهبردی و اقتصادی بوده و برای ما و همسایگان مهم است، تصریح کرد: خارجی‌ها دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع در منطقه و فروش سلاح در خلیج فارس هستند.

نماینده مرودشت در مجلس گفت: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

برای عموم ایرانیان (حتی ناراضیان شدید) روشنگر است که بخش بزرگی از اپوزیسیون غیرملی نه‌تنها آشکارا در طرف اسرائیل نسل‌کش و کودک‌کش ایستادند و در برابر قتل عام 40 هزار فلسطینی (اکثراً کودک یا زن) و انواع جنایت جنگی هولناک و فریب و دروغ مستمر اسرائیل سکوت کردند، بلکه رسانه‌ها و رهبران این اپوزیسیون وابسته مالی و سیاسی نتانیاهو شده‌اند.

یک چهره اصولگرا که پیشتر در حزب منتصب به محسن رضایی نیز عضویت داشت، ضمن اشاره به شکست شانا و مخصوصاً قالیباف در انتخابات مجلس دوازدهم، معتقد است محسن رضایی به دلیل همین شکست‌ها از قالیباف فاصله گرفته و به شریان نزدیک شده است.