جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده منتخب مجلس دوازدهم شورای اسلامی می‌گوید: اینکه سلایق مختلف در جامعه صدای نماینده خود را در مجلس بشنوند، هم امنیت ملی را افزایش می دهد هم منجر به این می شود که صدای مردم در مجلس انعکاس داشته باشند.

روزنامه ایران در گزارشی مفصل علیه مرکز پژوهش های مجلس یازدهم، آن را به باد انتقاد گرفته است. این رسانه همچنین به گفتگوی ساردویی با خبرگزاری خبرآنلاین واکنشی تند نشان داده است.

رئیس فراکسیون مستقلین می گوید: نباید فراموش کنیم که در کشور ما رئیس مجلس مانند سایر کشورها فقط به عنوان سخنگو نیست، بلکه به عنوان رئیس قوه در یکسری مجامع مهم حضور دارد و گاهی در آنجا تصمیمات مهمی هم می‌گیرد.

امیر سرتیپ بختیاری، در خصوص عملیات بیت المقدس و تداوم جنگ پس از آن، گفتگویی انجام داده است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا 60 دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت 60 دلار او نفت بدهیم؟

فرمانده کل سپاه پاسداران از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

فارس در گزارشی از علاقه شدید شهید سردار قاسم سلیمانی به نوه‌هایش روایت کرده است.

رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یهودیان در کل دنیا 15 میلیون نفر هستند اصلا جمعیتی نیست، یهودیان در جهان تمام شدند. اکثر یهودیان اصلا مذهبی نیستند. آنها سکولار و عیاش و خوشگذاران هستند که اهل عبادت نیستند؛ یهودیانی هم که مذهبی هستند ضد اسرائیل هستند و پرچم آنها را آتش می زنند. یک زمانی فقط در ایران پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زدند الان در 120 کشور جهان آتش می‌زنند....

مرحوم هاشمی رفسنجانی روز دهم اردیبهشت سال 1380 در مورد شرایط حزب اعتدال و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری و گفت‌وگو با موسویان نوشته است.

در خصوص علت این نام‌گذاری (بیت‌المقدس)، محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران، در ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد (دهم اردیبهشت سال 1361) در قرارگاه کربلا در یک پیام رادیویی گفت: علت نام‌گذاری عملیات این بوده که به تمام دنیا فلسفه و خط‌مشی آینده خودمان را بعدازاین عملیات اعلام کنیم که راه ما به‌سوی بیت‌المقدس است.

تصاویری از آماده کردن موشک‌های سپاه پاسداران قبل از حمله به اسرائیل و عملیات وعده صادق مشاهده می‌کنید. این فیلم برای اولین بار منتشر شده است./ کانال تلگرامی منتسب به دفتر رهبر انقلاب

روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار کرد: در ایام انتخابات با هک سامانه‌های مجلس مواجه شدیم. اگر قرار است پولی بدهیم و سامانه‌ها هک شود، پس بهتر است این کار را نکنیم. می‌گویند مسئولیت سامانه‌های مجلس با یکی از اعضای شورای شهر تهران است که در مجلس هم دفتر دارد و مشاوره می‌دهد. منبع: خبرفوری

رهبر انقلاب در پاسخ به سوالی درباره استشمام بوی خوش در اعتکاف فرمودند: بوییدن مواد معطر و گیاهان خوش بو برای لذت بردن، از محرمات اعتکاف است؛ بنا بر این اگر برای لذت بردن نباشد، مانعی ندارد و گرفتن بینی لازم نیست.

معاون امورمجلس دولت گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری آنان در ایران فراهم است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، تاکید کرد: این عملیات خواسته مردم ایران بود و همچنین سوخت موشک ها و پیشران پهپاد های ما، حاصل از خواست و اراده ملت بزرگ ایران است.

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در غرب هم یک سری مشکلات وجود دارد و دانشجو ها نیز اعتراض می‌کنند اما تفاوت این است که در آنجا و در نهایت خودشان را با این مسائل و خواست عمومی تطبیق می دهند، متحول می شوند و بهبود پیدا می‌کنند. در غرب زمانی که دانشجو اعتراض می‌کند به او اتهام هایی مانند اینکه از ایران پول گرفته‌اید تا اعتراض کنید نمی‌زنند اما در ایران زمانی که دانشجو دست به اعتراض می زند هزار...