شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد!... سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟

این روزها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و ترکیه که بعد از ساخت و البته در طول تولید حواشی زیادی داشت.

در ادامه با کوتاه قدترین زنان هالیوود آشنا خواهیم شد.

احسان محمدحسنی، مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز 2، صفحه 194 به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت 5 و سکانس های مربوط به داعش اشاره دارد.

اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی» که در تئاترشهر روی صحنه است، به پروفسور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی، پژوهشگر و نویسنده تئاتر تقدیم شد.

مستند «دریای پارس» به کارگردانی زنده‌یاد منوچهر طیاب از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است که تاریخ تمدن و فرهنگ‌های گوناگون منطقه خلیج فارس را به تصویر می‌کشد.

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران - 1403 منتشر شد.

چاپ هفدهم "کمی دیرتر " اثر سید مهدی شجاعی در 204 صفحه رقعی با بهای پشت جلد 220000 تومان توسط نشر نیستان منتشر و وارد بازار کتاب شد.

از بین خانم‌ها بانو قمرالملوک که پیر دیر است، برای من ارشدیت دارد. بعد خانم ضرابی که از لحاظ سوابق خوانندگی به‌خصوص در خواندن آهنگ‌های ضربی بی‌نظیر است. سوم روح‌انگیز و چهارم روح‌بخش و از مردها بنان و بنان و بنان.

حدیث میرامینی که فعالیت بازیگری‌اش را با بازی در سریال‌های تلویزیون آغاز کرد، معتقد است تلویزیون از روزهای اوج خودش فاصله گرفته و حالا در این شرایط، عرصه برای بازیگرانی که پیش از این فعالیت داشته‌اند در تلویزیون سخت شده است. نمایش خانگی و فعالیت پلتفرم‌ها، محلی است که بازیگران پرطرفدار می‌توانند در آن حضور پیدا کنند و شاید می‌توان حلقه گمشده این روزهای بی‌فروغی تلویزیون را در دنیای...

فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» راهی جشنواره‌ای در ژاپن از رویدادهای مورد تایید اسکار می‌شود و فیلم کوتاه «چَرچی» در جشنواره ایتالیایی روی پرده می‌رود.

با معرفی هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن، افرادی که به گرتا گرویگ رییس این بخش پیوسته‌اند شناخته شدند.

همه فیلم‌ها و سریال‌هایی که در ژانرهای مختلف ساخته می‌شوند، دنیای خاص خودشان و تخیلات و قصه‌های خاص خودشان را دارند. اما دنیای انیمه‌ها به کلی یک چیز دیگر است؛ این دنیایی است که وارد شدن به آن احتمالا خروجی به دنبال نخواهد داشت! اینجا قلمرویی از بلندپروازانه‌ترین تخیلات و عجیب‌ترین داستان‌هایی است که کسی می‌تواند شنیده باشد.

با عبور فروش «تلماسه 2» از مرز 700 میلیون دلار و فیلم جدید «گودزیلا» از 500 میلیون، 2 فیلم برادران وارنر به نقاط عطف مهمی در گیشه دست یافتند.

حسین قناعت با انتقاد از شرایط اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در سینمای ایران تصریح کرد اکران آنلاین فرصت بهتری برای دیده شدن فیلم‌های کودک و نوجوان است.

در آستانه‌ی اربعین شهدای عملیات فتح‌المبین 30 دقیقه بامداد امروز عملیات بزرگ بیت‌المقدس با کلمه‌ی رمز «یا علی‌بن‌ابیطالب» شروع و رزمندگان کفرستیز اسلام بر قوای متجاوز صدامی در جبهه‌های خون‌رنگ جنوب حمله بردند و با فریادهای دشمن‌شکن و رهایی‌آفرین «الله اکبر» و «لا اله الاالله» بار دیگر قدرت و قوت اسلام را در جبهه‌های نبرد همه‌ی اسلام علیه همه‌ی کفر متجلی ساختند.