یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی گفت: ما در مرکز موسیقی تمام تلاششان را به کار می‌گیریم تا سد میان مدیران و فعالین هنری شکسته شود و ارتباطات با مرکز موسیقی به یک مکاتبه اداری محدود نشود. در دولت سیزدهم تلاش شده تا این سدها شکسته شود.

قرارداد اکران و سرگروهی سه فیلم «تاوان»، «نیلگون» و «قلهک» در جلسه شورای صنفی نمایش ثبت شد.

سریال مستند «اسپیسی بدون نقاب» با مصاحبه‌های هرگز دیده نشده از کوین اسپیسی در راه است.

کارگردان نمایش «آگنیتاژ» که به تازگی اجرای عمومی خود را در تهران به پایان رساند معتقد است اداره‌کل هنرهای نمایشی باید در پیش‌تولید تئاترهای شهرستان برای اجرا در تهران، از گروه‌ها حمایت کند.

گرتا گرویگ در ماه آگوست (مرداد) فیلمبرداری فیلم جدیدش «نارنیا» را شروع می‌کند.

پیش از ساخت سریال پایتخت 5 و سکانس های مربوط به داعش، سردار سلیمانی در گفت و گو با عوامل تولید این فیلم از آنها می خواهد تا پایان سریال را تغییر دهند: «فیلم‌نامه رو عوض کنید، همه این خونواده باید صحیح و سالم برگردن ایران. مگر ما مرده باشیم که یکی از این خونواده به دست داعش شهید بشه.»

بحران برای نتانیاهو، تجمع دانشجویان ایرانی در حمایت از دانشگاهیان امریکایی، کاهش قیمت ارز و... از تیترهای مطبوعات امروز است.

خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.

ساعت جیبی به جا مانده از یک مسافر کشتی تایتانیک با قیمتی فراتر از تصور به فروش رسید

روز یک‌شنبه نهم اردیبهشت اعلام شد که مسئولان، پخش سریال تلویزیونی مصری «حشاشین» در مورد حسن صباح را در شبکه نمایش خانگی ممنوع کرده‌اند.

مشاور فرهنگی اجتماعی وزیر فرهنگ در امور مناطق محروم، از عضویت 7 هزار هنرمند توانخواه در صندوق اعتباری هنر خبر داد.

همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران که آذرماه امسال برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد، میزان جوایز نقدی خود در بخش‌های مختلف را اعلام کرد.

یک هیئت هفت نفری متشکل از سینماگران صاحب‌نام، داوری بخش فیلم‌های سینمایی نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را به عهده دارند.

در اینجا فهرستی از بهترین و مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای را خواهید دید که پخش آن‌ها در طی یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

لیلا بلوکات به‌عنوان بازیگر در نمایش «خارشتر» به کارگردانی سیدعلی موسویان روی صحنه تئاتر خواهد رفت.

من برای این‌که بتوانم به‌راحتی ضرب بزنم از مدرسه درمی‌رفتم، سوار واگن می‌شدم و در قسمت زنانه‌ی واگن مرتب برای مسافرین ضرب می‌زدم... مذهب خود یکی از عوامل حفظ و حراست موسیقی ما شد.... نتی در کار نبود و به جای ضرب 6 و 8 تکرار می‌کردیم. «بله و بله و بله»، «دیگه» و یا دوضربی‌ها را می‌گفتیم: «یکصد و بیست‌وپنج، یک‌صد و بیست‌وپنج»